[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان مهر، روزنامه شیراز نوین

آیین افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان مُهر در فارس برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، آیین افتتاح پروژه‌های گازرسانی ۱۴ روستای دارالمیزان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های مهر و گله‌دار در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و تعدادی از مسئولان و مردم برگزار شد.
وحید بهفر مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: با اجرای این پروژه ۱۴ روستا از بخش اسیر شهرستان مهر به شبکه گازرسانی طبیعی پیوستند.
بهفر با بیان اینکه این پروژه یکی از سخت‌ترین پروژه‌های اخیر شرکت بوده که با تلاش و همت همکاران در گاز استان فارس به ثمر نشسته است، گفت: در این طرح بیش از ۸۴ کیلومتر شبکه گازرسانی فلزی و پلی‌اتیلن اجرا شده است.
بهفر افزود: در این پروژه حدود ۷۰۰ خانوار روستایی تحت پوشش قرار گرفته‌اند و امید است در کنار آسایش در تأمین انرژی، به رشد منطقه و توسعه اقتصادی هم منجر شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس اعتبار صرف شده برای این پروژه را ۱۷۶میلیارد تومان برشمرد و گفت: از مردم عزیز منطقه می‌خواهیم که در کنار رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، نسبت به مصرف بهینه و حفظ این سرمایه ملی نیز دقت نظر داشته باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی