[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نگاه شورای ششم تک‌بعدی نیست، روزنامه شیراز نوین

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به سنت حسنه درخت‌کاری، از اینکه این سنت حسنه به نام شهدا مزین شده است، تقدیر کرد.
سیدابراهیم حسینی در مراسم روز درخت‌کاری گفت: افق دید شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز «آرمان‌شهر» است؛ شهری که در همه حوزه‌ها بتواند سرآمد، الگو و نمونه باشد.
حسینی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در این کلان‌شهر توسط شوراهای مختلف انجام شده است، عنوان کرد: اما شورای ششم یک نگاه همه‌جانبه در خدمت‌رسانی دارد که یک‌وجهی و یک‌بعدی نیست و در حوزه فرهنگ به همان اندازه حساس است که در حوزه عمران حساس است. وی بیان کرد: پروژه‌های عمرانی بسیار مهم است؛ چون رفاه و آسایش مردم را در بر دارد.درخت‌کاری مهم است چون نتیجه آن سلامت شمست و همه تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر ارزشمند است، چون شما مردم مهم هستید.
رئیس شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: اولویت اصلی مردم هستند و رضایتمندی و امید به آینده مردم مهم است؛ برای اینکه شما سرمایه اصلی این نظام هستید و تمام داشته ما، شما هستید و ما به عشق شما این کارها را انجام می‌دهیم. حسینی با بیان اینکه حرکت‌های ویژه و انحصاری در این چند سال انجام شده و می‌شود، افزود: این شهر باید به جایگاهی در تراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) ارتقا پیدا کند و نه تنها در تمام ایران اسلامی، بلکه در تمام جهان اسلام، به‌عنوان یکی از استوانه‌های تمدن نوین اسلامی بنا شود و همه ما وظیفه داریم آنچه در توان داریم، به میدان بیاوریم. وی خاطرنشان کرد: اگر موفقیتی بوده است، حاصل تلاش جمعی، دوستی، برادری و وحدت و هم‌افزایی در مدیریت شهری و همه دستگاه‌ها و نهادهای این استان است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی