[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

در انتظار دومین «عابدزاده» در جام جهانی خاطرات «احمدرضا» زنده می‌شود؟، روزنامه شیراز نوین

به نظر می‌رسد «امیر عابدزاده» شانس بالایی برای حضور در دروازه تیم ملی ایران مقابل ولز دارد. به گزارش فوتبال 360، تیم ملی ایران در بازی مقابل تیم ملی انگلیس در اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر، شکستی 6 بر 2 را متحمل شد، آن‌هم در شرایطی که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی دچار مصدومیت شدیدی شد و علیرضا بیرانوند نتوانست به مانند 3 دیدار قبلی ایران در جام جهانی 2018، در درون دروازه مقابل ستارگان خط حمله انگلیس بدرخشد.
کارلوس کی‌روش در بازی مقابل انگلیس، بعد از مصدومیت زودهنگام علیرضا بیرانوند تصمیم گرفت تا حسین حسینی را به میدان بفرستد و امیدوار بود حسینی در اولین تجربه حضورش در جام جهانی بتواند موفق عمل کند، اما شرایط برخلاف انتظار دروازه‌بان استقلال پیش رفت و حسین حسینی روز کابوس‌واری را در ورزشگاه خلیفه گذراند و 6 بار دروازه خود را در مقابل انگلیس باز شده دید.
بیرانوند بلافاصله بعد از خروج از میدان مسابقه به بیمارستان منتقل شد تا تیم پزشکی به طور دقیق شرایط مصدومیت او را بررسی کند و با وجود مرخص‌شدن از بیمارستان، فعلاً مجوز حضور علیرضا بیرانوند در تمرینات تیم ملی صادر نشده و همین مسئله باعث شده تا این دروازه‌بان باتجربه شانس کمی ‌برای حضور در دروازه ایران در مصاف با تیم ملی ولز داشته باشد، مسابقه‌ای که جمعه 4 آذرماه به انجام می‌رسد.
کارلوس کی‌روش با توجه به احتمال غیبت علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل تیم ملی ولز، به نظر می‌رسد نیم‌نگاهی به شرایط امیر عابدزاده دارد تا بلکه از این دروازه‌بان باتجربه در خط دروازه ایران استفاده کند. عابدزاده در جام جهانی 2018 هم در فهرست ایران حضور داشت اما با توجه به درخشش علیرضا بیرانوند فرصت حضور در خط دروازه تیم ملی را به‌دست نیاورد.
حسین حسینی بعد از دریافت 6 گل مقابل تیم ملی انگلیس در شرایط روحی خوبی به‌سر نمی‌برد و بعید به نظر می‌رسد که دوباره کی‌روش بخواهد روی این دروازه‌بان باتجربه ریسک کند و همین مسئله شانس امیر عابدزاده را بالاتر می‌برد. البته که پیام نیازمند هم به عنوان دروازه‌بان چهارم در اردوی تیم ملی حضور دارد اما با توجه به تجربه بیشتر عابدزاده، او شانس بالاتری برای حضور در مقابل ولز دارد.
احمدرضا عابدزاده پدر امیر عابدزاده در جام جهانی 1998 در 2 مسابقه مقابل تیم‌های ملی آمریکا و آلمان در خط دروازه ایران ایستاد و با وجود دریافت 3 گل، نمایش خوبی را از خود نشان داد و حالا امیر عابدزاده امیدوار است بتواند در مسیر پدرش قدم بردارد و در بازی سرنوشت‌ساز مقابل تیم ملی ولز بتواند بدرخشد و حتی برای دیدار با آمریکا جایگاه خود در ترکیب تیم ملی را تثبیت نماید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی