[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قرارداد رونالدو با یونایتد فسخ شد یک پایان تلخ، بهتر از تلخی بی‌پایان، روزنامه شیراز نوین

پس از مصاحبه جنجالی ستاره یونایتد، باشگاه رسماً رونالدو را کنار گذاشت. به گزارش فوتبال 360، داستانِ کج دار و مریز منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو که از همان زمان پیوستنش به منچستریونایتد آغاز شده بود، از ابتدای فصل جاری و تحت هدایت اریک تن‌هاخ به مراحل پیچیده‌تری وارد شد و سرانجام به پایان رسید.
کریستیانو که در نقل‌وانتقالات تابستانی ترجیح داد غایب سرشناس اردوی پیش‌فصل منچستریونایتد باشد و سپس انواع و اقسام پیشنهادات مدیر برنامه‌هایش به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان، مورد پذیرش واقع نشد، اعلام کرد در موقعیتی مناسب با هواداران راجع به شرایطش و حاشیه‌سازی رسانه‌ها صحبت خواهد کرد؛ زیرا از هر 100 خبری که رسانه‌ها در رابطه با او منتشر می‌کنند، تنها 5 خبر صحت داشته و در همین مورد نیز به مرور زمان، وضعیتش در منچستریونایتد بدتر شد.
**روز به روز، بدتر از دیروز
از اعتراض به هم‌تیمی‌ها در هر صحنه‌ای که توپ به او نمی‌رسید و اعتراض به تصمیم سرمربی مبنی بر تعویضش، تا ترک نیمکت پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، کارد را به استخوان تن‌هاخ رساند و او نیز کریستیانو را جریمه سنگین انضباطی کرد. عذرخواهی فرمالیته و بازگشتن به ترکیب تیم، اتفاقی بود که پس از جریمه ستاره پرتغالی افتاد اما درحالی که تیم در یک بازی حساس، موفق به کسب 3 امتیاز از فولام شده بود، بدترین زمان ممکن را برای مصاحبه انتخاب کرد و در مصاحبه‌اش نیز بدترین موضوعات را مطرح کرد. از حمله و تهمت به تن‌هاخ، مدیران باشگاه و سرمربیان سابق این تیم تا خود بزرگ بینی بیش از حدی که سرانجام، او را از چشم هواداران یونایتد  انداخت تا سرمربی با قاطعیت، اعلام کند تصمیم جدی‌تری راجع به بازیکنی که خود را بزرگ‌تر از تیم می‌بیند، اتخاذ کند.
**یونایتد به انتظار ژانویه
رونالدو پیش از سفر به همراه تیم ملی پرتغال به مقصد قطر برای حضور در آخرین جام‌جهانی دوران حرفه‌ای خود، میخ آخر را بر تابوت حضورش در منچستریونایتد کوبید و سرانجام عصر سه‌شنبه، با اعلام باشگاه منچستریونایتد قراردادش با توافق دوطرفه، فسخ شد تا تن‌هاخ به خوبی در نقل‌وانتقالات ژانویه، تیمش را همچون گذشته بدون در نظر گرفتن شانس حضور رونالدو به میدان بفرستد و به خوبی نیز فاز تهاجمی ‌تیم را با در اختیار گرفتن بازیکنان جوان و سطح بالا، یک‌دست‌تر از گذشته کند. مدیران منچستریونایتد ترجیح دادند بدون اقدام جدی قانونی، با ستاره تیمشان کنار بیایند و سرانجام نیز رونالدو بدون دعوای قانونی، راهش را در ادامه مسیر از منچستریونایتد جدا کرد.
**آرزوی موفقیت، نه‌چندان از ته دل!
کریستیانو درحالی که در آخرین بازی دوستانه پرتغال غایب بود، تقریباً حمایت هم‌تیمی‌هایش در ترکیب تیم را نیز از دست داده بود و در این رابطه گفت: «پس از گفت‌وگو با باشگاه، هر دو طرف به این نتیجه رسیدیم که پایان دادن به قرارداد پیش از اتمام موعد، تصمیم منطقی است و سرانجام این کار را هم انجام دادیم. این اتفاق، ذره‌ای از علاقه من به منچستریونایتد و هوادارانش را کمتر نخواهد کرد و به هرحال، اطمینان دارم زمان دنبال کردن یک پروژه جدید برای من فرا رسیده است. برای تیم در ادامه فصل و سال‌های آینده، آرزوی موفقیت دارم.»
**حواشی ادامه خواهد داشت
ستاره پرتغالی البته پس از این ماجرا، درحالی که تیمش روز پنجشنبه به مصاف غنا خواهد رفت و برای صعود به دور حذفی مسابقات باید مقابل اروگوئه و کره‌جنوبی نیز به میدان برود، لحظاتی پس از فسخ قرارداد از ساعت لوکس جدیدش رونمایی کرد که شمایلی از گل او با پیراهن رئال مادرید مقابل منچستریونایتد را به نمایش می‌گذارد! به هرحال، رونالدو اکنون تنها بازیکنی در قطر است که در تیم باشگاهی عضویت ندارد و در نقل‌وانتقالات ژانویه نیز به عنوان بازیکن آزاد حضور خواهد داشت. رونالدو با انتخاب تیمی‌که در جمع تیم‌های صعود کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی تورنمنت حضور دارند، قادر خواهد بود رکورد منحصر به فردش در این رقابت‌ها را حفظ کند. البته اگر تیمی ‌حاضر به استخدام او باشد! در این میان، شایعات مبنی بر جایگزینی کوتاه مدت او با کریم بنزمای مصدوم، به احتمال فراوان از ساعات آینده در فضای هواداری دست به دست خواهند چرخید و باید به انتظار اعلام تیم جدید فوق‌ستاره مغضوب پرتغالی ایستاد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی