[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دستیابی به سند تحول با تولید افکار اثرگذار، روزنامه شیراز نوین

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز تأکید کرد:
دستیابی به سند تحول
 با تولید افکار اثرگذار

سیدعبدالصمد موسوی در مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی ناحیه سه شیراز، تولید فکر و ایده را برای گذر از روش‌های منسوخ و سنتی ضروری دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، موسوی با بیان این مطلب گفت: ناحیه سه شیراز ناحیه‌ای است که به دلیل استقرار در زیر سایه امامزادگان واجب‌التعظیم، یک درخت متبرک است. همه سعی کرده‌ایم این درخت، قوی‌تر، شاخ و برگ آن بیشتر و چتر و سایه آموزش و تربیت را بر همه بگستراند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در ادامه گفت: راهبرد ناحیه، کار تیمی است و آنچه از آن به عنوان دستاورد یاد می‌کنیم، حاصل زحمات همه کارکنان شاغل در این تیم است. علاوه بر همدلی و صمیمیت، خرد جمعی در ناحیه حرف اول را می‌زند و پایبندی به نظم و قانون سرلوحه‌ کار است و استفاده از نیروهای تخصصی، در تمام لایه‌ها، اصل کار است.
او افزود: امروز سکان‌داری بخش مهمی از مدیریت ناحیه سه شیراز یعنی آموزش ابتدایی، به فردی جوان و حاذق سپرده می‌شود؛ بخشی که شالوده و اساس کار است و برون‌داد آن، در آینده دیده می‌شود. اما آنچه بعد از دوازده سال تحصیل جلوه‌گری می‌کند، مرهون زحمات همکاران ما در آموزش ابتدایی است.
موسوی رشد 75صدم میانگین نهایی ناحیه سه در استان و کسب جایگاهی که ده پله صعود استانی دارد را نتیجه کار گروهی و اثر مرکب دانست که به دنبال کار تدریجی و مستمر حاصل شده است. 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه اضافه کرد: یکی از طرح‌های کلی وزارتخانه، طرح فراگیر است. امروز بعد از گذر از دوران کرونا و فردگرایی، توجه به چند مهم باید سرلوحه کار باشد. ایمان، ایجاد نشاط در دانش‌آموزان، تقویت هویت و خودباوری در دانش‌آموزان موارد مهمی بود که موسوی به آن اشاره کرد و گفت: دانش‌آموز از ابتدایی شکل می‌گیرد، وزیر است و مشاور است تا بتواند در آینده مدیر خوبی باشد و تحقق این مهم نیازمند برنامه‌ریزی است.
در این مراسم از زحمات هومان کریمی که به افتخار بازنشستگی نائل شده، قدردانی و حمیدرضا جوکار به عنوان معاون آموزش ابتدایی ناحیه سه شیراز معرفی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی