[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

«خجالت نکش۲» سال آینده می‌آید، روزنامه شیراز نوین

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» که اواخر سال گذشته از ساترا برای ساخت سریال مجوز گرفته بود، پس از اکران در سینما، به صورت سریال منتشر می‌شود.
به گزارش ایرنا، فیلم خجالت نکش۲ به کارگردانی رضا مقصودی سال آینده در سینماها اکران می‌شود. این فیلم پس از اکران در سینماها، در ۸ قسمت در شبکه نمایش خانگی به صورت سریال منتشر می‌شود. پیش‌تر خبری بر مبنی بر دریافت مجوز سریال خجالت نکش۲ از ساترا در اواخر سال گذشته منتشر شده بود.
در این فیلم علاوه بر احمد مهران‌فر، شبنم مقدمی و میثاق جمشیدی که در خجالت نکش ۱ بازی داشتند، سعید امیرسلیمانی نیز در ترکیب بازیگران حضور دارد که در نقش پدر قنبر با بازی احمد مهران‌فر ایفای نقش می‌کند. به علاوه شادی احدی‌فر نیز بازیگر جدید این فیلم است که در نقش شهربانو حضور دارد. مازیار مهرگان، دیگر بازیگر خجالت نکش ۲، گفته بود بهرنگ علوی، بهاره کیان افشار و اورانوس قوامی هم به فصل دوم اضافه شده‌اند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که سام درخشانی و لیندا کیانی در این قسمت جدید خجالت نکش حضور ندارند.
خجالت نکش ۲ نیز مانند خجالت نکش ۱، داستان قنبر(احمد مهران‌فر) و صنم (شبنم مقدمی) است که در ادامه ماجراهای قسمت اول این فیلم، اتفاقات تازه‌تری در زندگی مشترکشان رخ می‌دهد. خجالت نکش۲ در روستایی در جاده چالوس فیلم‌برداری شده است.
فیلم خجالت نکش۱ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی امیرپروین حسینی در سال ۹۷ اکران شد. این فیلم داستان زن و شوهری را روایت می‌کرد که با داشتن پسر و عروس، در سن میان‌سالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ‌چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، از دید صنم کمی غیرمعقول به نظر می‌رسد. قنبر اما از این موضوع ابایی ندارد و بسیار خوشحال است، زیرا به حرف رئیس‌ جمهور گوش کرده و به فکر آینده کشورش است.
خجالت نکش قدم اولیه را طوری برداشت که در جشنواره فیلم فجر آن سال و چرخه اکران توانست با استقبال بسیارخوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شود؛ به‌ طوری‌که در سه رشته بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین طراحی لباس و بهترین کارگردانی فیلم اول کاندیدا شد و در نهایت سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول را هم دریافت کرد. این فیلم حدود ۵ میلیارد تومان در اکران آن سال فروش داشت.
به نظر می‌رسد سازندگان قصد داشتند این فیلم را به جشنواره امسال برسانند که این اتفاق نیفتاد و با این اوصاف می‌توان گفت این فیلم سال آینده اکران خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی