[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس جدید والیبال ایران معرفی شد، روزنامه شیراز نوین

سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به‌عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.
به گزارش ورزش سه، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت 10 شنبه 26 اسفند به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
این مجمع با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد، سپس محسن ترابی، دبیر مجمع در اجرای ماده 17 دستورالعمل وثاقت و امانت فرایند انتخابات فدراسیون‌های ورزشی کشور را اعلام کرد.
در ادامه ناظران بر فرایند انتخابات مشخص شدند که انوشیروان شریف‌نیا، رئیس هیئت ایلام، مهدی مقدم منش، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون دانشگاهی و علیرضا قریب از بین بازیکنان، داوران و مربیان به‌عنوان ناظران انتخاب شدند.
سپس براساس برنامه مجمع زمان ارائه برنامه نامزدها رسید تا پنج نامزد تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال(محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی) برنامه‌های خود را برای تصدی این پست تشریح کنند.
در این مرحله پیمان اکبری و امیرحسین منظمی به صورت مکتوب و محمد منصوری به دلیل عدم حضور، از حضور در انتخابات انصراف دادند و دو نامزد باقی‌مانده نیز هر کدام به مدت 10 دقیقه برنامه‌های خود را توضیح دادند.
سپس فرایند انتخابات رئیس فدراسیون والیبال شامل فراخوان اعضا، دریافت برگه اصلی رأی، انشای رأی و قرار دادن در صندوق برگزار شد و 67 نفر از اعضای مجمع انتخاباتی آرای خود در صندوق انداختند.
پس از شمارش آرا، مهندس سید میلاد تقوی با کسب 61 رأی به‌عنوان رئیس فدراسیون والیبال برای چهار سال آینده انتخاب شد و محمود افشاردوست 6 رأی به دست آورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی