[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اعزام کاروان مدیریت درمان فارس به اردوی راهیان نور، روزنامه شیراز نوین

کاروان مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس به اردوهای راهیان نور مشرف شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس، این کاروان با استقبال پرشور کارکنان این مجموعه به اردوهای راهیان نور مشرف شد و از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید به عمل آوردند.
این سفر معنوی در راستای یادآوری جان‌فشانی‌های رزمندگان غیور اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل صورت گرفت و گوشه‌ای از حماسه‌آفرینی‌های آنان مرور شد.
حضور پرشور کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس در اردوی راهیان نور به منظورتجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهدای انقلاب صورت گرفت.
در این آیین معنوی، کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس یاد و خاطره شهدا و تمامی حماسه‌آفرینان و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی داشتند.
گفتنی است این آیین به همت پایگاه مقاومت بسیج مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس از تاریخ 17 لغایت 20 اسفندماه 1402 برگزار شد.
کاروان راهیان نور مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس با یک دستگاه اتوبوس برای نخستین‌بار در مناطق عملیاتی همچون دهلاویه، هویزه، طلاییه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر 8(فاو) حضور یافته و از موزه‌ها، نمایشگاه‌ها، یادمان شهدای عملیات کربلای 5 و 8، خاکریزهای مقدس شلمچه و سرزمین عروج سرداران شهید همچون حسین خرازی، عباس دقایقی، میثمی و سایر شهدا بازدید کردند.
حضور در خاک پاک طلاییه و قتلگاه شهیدان هویزه و عبور از مناطق سه‌راه حسینیه، بستان، سوسنگرد و مناطق عملیاتی فتح‌المبین از بهترین خاطراتی بود که به همراه روایتگری در مسیرهای عملیاتی در این سفر معنوی انجام شد و خاطرات ماندگاری را در یاد و خاطره شرکت‌کنندگان ثبت کرد.
گفتنی است، این سفر معنوی همراه با برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به نفرات برتر بود و به تمامی شرکت‌کنندگان مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس در اردوی راهیان نور بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی