[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برنامه ۳ساله توسعه آموزش و پرورش فارس تدوین می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:
برنامه ۳ساله توسعه آموزش و پرورش فارس تدوین می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تدوین برنامه ۳ساله برای ارتقای جایگاه این اداره‌کل خبر داد که فعالیت‌ها در قالب آن اجرایی خواهد شد. فرشید قاسمی در دیدار با فرمانده سپاه فجر فارس که در محل اداره‌کل آموزش و پرورش استان در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: نباید موانع موجود را بزرگ ببینیم و ناامید شویم؛ بلکه باید با برنامه‌ریزی موانع را رفع کرده و به تلاش مضاعف خود ادامه دهیم. وی افزود: با هدف ارتقای جایگاه آموزش و پرورش فارس، برنامه‌ای ۳ساله را تدوین کردیم و پیش‌بینی‌های لازم از نیازهای ۳ساله را انجام دادیم؛ لذا فعالیت‌های ما در چارچوب برنامه مذکور ارائه خواهد شد.
قاسمی با ارائه ارقام و آماری از کم و کیف برنامه‌های آموزش و پرورش استان، افزود: در سطح استان فارس بیش از ۹۴۰هزار دانش‌آموز داریم و بیش از ۶۰هزار پرسنل فرهنگی کار تعلیم و تربیت را برعهده دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در بحث پوشش تحصیلی در متوسطه دوره اول پوشش بیش از ۹۵ درصدی را داریم و در دوره متوسطه دوم نیز پوشش بیش از ۹۰ درصدی را دارا هستیم.
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ در مجموع در ارزیابی کلی استان، آموزش و پرورش فارس رتبه ۲۰ را به خود اختصاص داده بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ توانستیم با صعود ۵پله‌ای رتبه استان را به پانزده کشوری برسانیم.
قاسمی با بیان اینکه کسب ۷ مدال المپیاد توسط دانش‌آموزان استان، فارس را در رتبه ۴ کشوری قرار داده است، گفت: آموزش چندساحتی در مدارس در حال اجراست و برنامه‌های مدارس را بر اساس اولویت اجرایی می‌کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی