[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

دعانویس کلاهبردار دستگیر شد، روزنامه شیراز نوین

جانشین فرمانده انتظامی داراب خبر داد: 
دعانویس کلاهبردار دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی داراب از دستگیری دعانویس که از احدی شهروندان در فضای مجازی 2میلیارد و 180میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. سرهنگ «عبدالکریم ساسانی» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی شکایت فردی به پلیس فتا داراب مبنی بر اینکه به علت مشکلات خانوادگی در فضای مجازی با فردی که خود را دعا نویس معرفی می‌کرد، آشنا شدم که وی متعهد شد در قبال دریافت مقداری وجه نقد، مشکلات شخصی اینجانب را مرتفع کند، حال متوجه شدم از من کلاهبرداری کرده است.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد طی چندین مرحله جمعاً مبلغ 2میلیارد و 180میلیون ریال از حساب شاکی به حساب فردی در شهر سیرجان واریز شده است.
سرهنگ ساسانی با بیان اینکه مأموران پلیس فتا با اقدامات فنی محل زندگی صاحب حساب را در یکی از روستاهای اطراف شهر سیرجان شناسایی کردند، افزود: کارکنان پلیس داراب پس از اخذ نیابت قضایی به آن مکان اعزام شدند و با همکاری پلیس سیرجان متهم را دستگیر کردند و به این شهرستان انتقال دادند.
این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد که با جلب توجه و سوءاستفاده از اعتماد شاکی اقدام به کلاهبرداری از وی کرده‌ام.
جانشین انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان به وعده‌های افراد مبنی بر حل مشکلات شخصی ار طریق دعانویسی اعتماد نکنند و از پرداخت هرگونه وجهی به ویژه به حساب افراد ناشناس خودداری کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی