[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

هادی چوپان فاتح آرنولدکلاسیک انگلیس شد، روزنامه شیراز نوین

هادی چوپان به‌ عنوان قهرمانی دسته اوپن آرنولدکلاسیک انگلیس دست یافت. چوپان با آرنولد و رونى كلمن جشن قهرمانى گرفت!
به گزارش ورزش سه، دو هفته قبل بود که هادی چوپان برای اولین‌بار حضور روی استیج آرنولدکلاسیک آمریکا را تجربه کرد و توانست با ارائه ورژنی خیره‌کننده از خودش که به گفته خیلی از کارشناسان به مراتب بهتر از مسترالمپیای 2023 بود به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.
با توجه به فصل آماده‌سازی که گرگ پارسی طی کرده بود، او با نظر مربی‌اش هدف بعدی خود را استیج آرنولدکلاسیک انگلیس قرار داد. با وجود استرس و دردسرهای زیادی برای اخذ ویزا، هادی چوپان به این مسابقه رسید و باز هم رقیب اصلی خود را مثل دو هفته قبل سامسون داوودا، بدنساز نیجریه‌ای مقیم انگلیس می‌دانست. 
با اینکه مرحله مقدماتی دسته اوپن به پایان رسیده بود، برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال پیروزی سامسون داوودا وجود داشت، اما در فینال هادی چوپان با انرژی فوق‌العاده و بدنی فوق آماده روی استیج رفت و همه چشم‌ها را به خود خیره کرد.
هادی چوپان که حالا اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای دارد، قبلاً بارها سامسون داوودا را شکست داده بود و این‌بار نیز همین ماجرا تکرار شد و گرگ پارسی توانست قهرمانی خود را در بریتانیا جشن بگیرد.
فوق ستاره بدنسازی ایران و جهان که حالا برای فتح دومین مسترالمپیای خود دورخیز کرده، بعد از کسب جایزه 300 هزار دلاری آرنولدکلاسیک آمریکا، در انگلستان نیز جایزه 150 هزار دلاری نفر اول دسته اوپن را از آن خود کرد. 
اما اتفاق ویژه برای هادی چوپان جایی بود که او مدال و تندیس قهرمانی خود را از دست دو اسطوره بدنسازی جهان دریافت کرد؛ رونی کلمن که وضعیت جسمانی مناسبی هم ندارد و با عصا حرکت می‌کند، با حضور روی استیج مدال هادی را به او اهدا کرد و از سوی دیگر آرنولد هم مثل همیشه تندیسی که ویژه قهرمان مسابقات آرنولدکلاسیک است را به هادی چوپان تحویل داد.
این لحظه ویژه‌ای برای هادی چوپان بود و به نظر می‌رسید او نیز از قرار گرفتن در یک قاب سه‌نفره با آرنولد و رونی کلمن که روی همدیگر 15 قهرمانی در مسترالمپیا دارند، کاملاً هیجان‌زده است.
هادی چوپان در سال ۱۳۶۶ در شهرستان سپیدان، استان فارس زاده شد. 
چوپان در کودکی به فیلم‌های رزمی و بازیگری آرنولد علاقه‌مند بود و در ۱۳ سالگی برای نخستین‌بار در یک باشگاه ورزشی ثبت‌نام و در ابتدا ورزش کشتی و ورزش‌های رزمی را آغاز کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی