[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مخابره پیام گام دوم با امید ، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه یقین دارم جوانان می‌توانند کشور را به آنچه شایسته آن است برسانند، اظهار داشت: توجه به جوانان و امید، دو نکته اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد. با تمام وجود اعلام می‌کنم با همین دو، کشور پیشرفت می‌کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با هسته مرکزی جوانان استان، با اشاره به جمعیت بالای جوانان استان، خواستار افزایش شعاع و حوزه نفوذ این مجموعه در بین اکثر جوانان فارس شد و افزود: برای نهادینه شدن این مجموعه در استان، مصوبات دولتی پاسخ‌گو نیست؛ لذا ابتدا می‌بایست در ذات وجودی خودش ثبات و اقتدار پیدا کند. 
استاندار فارس با بیان اینکه یقین دارم جوانان می‌توانند کشور را به آنچه شایسته آن است برسانند، اظهار داشت: توجه به جوانان و امید، دو نکته اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد. با تمام وجود اعلام می‌کنم با همین دو، کشور پیشرفت می‌کند.
وی اضافه کرد: حضور جوانان به عنوان مشاور در سطح کلان مدیریتی، نباید صرفاً تشریفاتی باشد.    
نماینده عالی دولت در فارس بر لزوم تشکیل جلسات هم اندیشی با جوانان، به صورت ماهانه و مستمر تأکید کرد و اظهار داشت: برای جلسات دستور کار داشته باشید و قبل از جلسه آن را به اعضا اعلام نمایید؛ زیرجلسات متعددی با اقشار مختلف از جمله ورزشکاران، کارآفرینان، صنعت گران، دانشجویان و... برگزار کنید و نتایج آن را پس از جمع بندی در جلسات ماهانه اعلام کنید. 
وی با بیان اینکه از مدیران ارشد سازمان‌ها متناسب با دستور جلسات برای حضور دعوت شود، افزود: در تمام جلسات اساسی استان، لازم است چند نفر از جوانان حضور داشته باشند.  
دکتر ایمانیه همچنین جهت برپایی میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان به صورت ماهیانه اعلام آمادگی کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی