[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اشتغال ۱۷۲ نفر از فرزندان شهدا در شهرداری شیراز، روزنامه شیراز نوین

اسدی گفت: فرزندان شهدا شاغل در شهرداری در بخش‌های مختلف اجرایی، کارشناسی و مدیریتی فعالیت دارند که فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر را شاهد هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز، در مراسمی با عنوان یادگاران ایثار با موضوع تجلیل از فرزندان شهدا شاغل در شهرداری شیراز که به همت اداره رفاه، امور ایثارگران و حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری برگزار شد، گفت: به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، این مراسم برگزار شد تا فرزندان شهدا تکریم شوند و مفتخریم که ۱۷۲ نفر از فرزندان شهدا در شهرداری مشغول به کار هستند.
وی ادامه داد: فرزندان شهدا شاغل در شهرداری، در بخش‌های مختلف فعالیت دارند که در خدمت به مردم در کنار سایر همکاران، همدل و یک‌صدا مشغول به کار هستند. اسدی افزود: امورات فرهنگی، پروژه‌های فرهنگی اعم از زیرساختی و نرم‌افزاری توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری برگزار و در حال اجراست که از جمله می‌توان به مراسم تجلیل از پدران، مادران و خانواده معزز شهدا که داشته‌ایم، اشاره کرد. اسدی ابراز داشت: به برکت وجود شما عزیزان و شهدای انقلاب اسلامی امروز در کلان‌شهر شیراز امیدآفرینی ایجاد شده است.
اسدی گفت: شهرداری خود را آماده میزبانی از میهمانان، زائران و گردشگران نموده و از نوروز تا هفته شیراز برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجرایی، عمرانی و خدمات شهری پیش‌بینی کرده است.
وی افزود: موفق شدیم در دهه فجر تا شروع ماه مبارک رمضان، پروژه‌های مختلفی افتتاح کرده یا شروع عملیات اجرایی و بهره‌برداری آنها را نظاره‌گر باشیم‌ و امروز ادامه‌دهندگان راه شهدا و جویندگان آن راه نورانی، قطعاً خدمت به مردم است که انتظاری از مدیران و کارگزاران در کلیه دستگاه‌های اجرایی و بخصوص شهرداری شیراز دارند، خدمت‌رسانی خالصانه به مردم است که امروز کارها به صورت ملموس قابل مشاهده است.
شهردار شیراز گفت: امروز نوید می‌دهم که شهرداری شیراز در بین شهرداری‌های کشور و دستگاه‌های اجرایی، حداقل در شش‌ماهه دوم سال جاری، بیشترین پروژه‌ها را داشت و در ارزیابی توسط وزیر کشور و سازمان همیاری دهیاری و شهرداری‌ها نیز، مقام برتر به شهرداری شیراز اختصاص پیدا کرد و امیداوریم سال ۱۴۰۳، سالی بسیار خوب برای مردم کشور، استان فارس و شهر شیراز باشد و از زحمات دستگاه‌ها و خادمان کارمند در شهرداری تشکر و قدردانی می‌کنم.
امروز یاد و نام شهدا را باید در فرهنگ ایثار و شهادت ترویج دهیم
محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز نیز گفت: امروز یاد و نام شهدا را باید در فرهنگ ایثار و شهادت ترویج دهیم و پرچم را به دست مهدی موعود(عج) بدهیم.
وی ادامه داد: به‌گونه‌ای نشود که با شهدا عکس بگیریم ولی در رفتار و عمل عکس شهدا عمل کنیم. البته فرزندان شهدا در هر حوزه‌ای که فعالیت دارند، همانند شهدا باید الگو برای همگان باشند.
هاجری با بیان اینکه امروز فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید ترویج پیدا کند، افزود: طی دو سال گذشته ۱۸۰ یادواره شهدا به عنوان آبروی محله برگزار شده است. همچنین بیش از ۵هزار تمثیل شهدا در شهر شیراز نصب شد که نشان می‌دهد شهرداری شیراز همت ویژه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
فرهنگ ایثار و شهادت در جمع شهرداران شیراز است
سردار قنبری یادگار دفاع مقدس و فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس نیز ابراز داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم که پیشاپیش برای این ماه مبارک که متقارن با سال جدید می‌باشد نیز آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس ادامه داد: خداوند توفیق داد امروز در کنار فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در شهرداری کلان‌شهر شیراز باشیم. شهرداری که انصافاً در کارهای میدانی، اجتماعی و فرهنگی خود پیشتاز هستند.
وی ضمن تقدیر از شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر، امور ایثارگران و بسیج شهرداری، ادامه داد: انصافاً بارها مشاهده شده در بحث فرهنگی و افتتاحیه‌ها که مرتبط با شهرداری کلان‌شهر شیراز است، جهش خوبی به صورت جهادی در بحث‌های اجتماعی، شهرسازی، خیابان‌ها و گذرهای ورودی شهر شیراز داشته‌ایم.
سردار قنبری اجرای این برنامه را سرآمد برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و ابراز داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در جمع شهرداران شیراز است که خود به نوعی جهاد تبیین است.
تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا همواره در دستور کار شهرداری بوده است
سرهنگ مجید علیپور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه امنیتی و اجتماعی احمد بن موسی(ع) نیز ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا که ولی نعمت ما مردم هستند، یکی از اقداماتی بوده که شهرداری و شورای شهر همواره در دستور کار داشته‌ است و شهرداری در اقدامات درون و برون‌مجموعه‌ای تجلیل‌های داشته‌اند و هم تجلیل از خانواده‌های منسوب به شاغل در شهرداری برگزار شده است.
وی ادامه داد: امید است دستگاه‌های دیگر نیز بتوانند به جهت پاسداشت مقام شامخ شهدا، برنامه‌هایی از این قبیل برای خانواده شهدا سرلوحه خود قرار دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی