[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دومین نایب‌قهرمانی زاگرس جنوبی رقم خورد، روزنامه شیراز نوین

رقابت سخت و نزدیک نماینده شیراز با تیم شهرداری ورامین در آخرین مبارزات لیگ برتر تکواندو ایران برگزار شد. به گزارش شیرازنوین، بعد از ماه‌ها تلاش مبارزه‌کاران تیم تکواندو نفت و گاز زاگرس جنوبی، تدابیر بهزاد خداداد، سرمربی و زحمات مرد خستگی‌ناپذیر ورزش فارس، آرش فدعم، سرپرست این تیم، تکواندو استان فارس توانست با کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر ایران، آقایی کند.
در روز پایانی این رقابت‌ها، تکواندوکاران زاگرس جنوبی با دو طلا به کار خود پایان دادند؛ در حالی که سهم شهرداری ورامین و پالایش نفت هرکدام یک طلا بود.
شاگردان بهزاد خداداد در تیم زاگرس جنوبی با وجود آنکه در روز آخر ملی‌پوشان خود چون آرین سلیمی، میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی را در اختیار نداشتند، اما شانه به شانه حریف ورامینی بر روی شیاپچانگ آمدند و مبارزه کردند.
در وزن 58- کیلوگرم مهدی حاج موسایی در مبارزه نهایی برابر «آرین ابراهیم زاده» از مس کرمان صاحب برتری شد و یک طلای مهم برای زاگرس جنوبی کسب کرد. ابراهیم‌ زاده در مرحله نیمه‌نهایی، علیرضا حسین پور، ملی‌پوش شهرداری ورامین را شکست داده بود. 
در وزن 68- کیلوگرم حامد اصغری از زاگرس جنوبی و محمدصادق دهقانی از شهرداری ورامین راهی دیدار نهایی شدند که در نهایت این اصغری بود که دومین طلای روز پایانی را برای زاگرسی‌ها کسب کرد. 
امیررضا صادقیان و امیرحسین بیضایی، دو تکواندوکار پالایش نفت فینال وزن 80- کیلوگرم را برگزار کردند و این صادقیان بود که موفق به کسب پیروزی و مدال طلا شد. 
دیدار نهایی وزن 80+ کیلوگرم که در واقع نقش تعیین‌کننده در معرفی تیم قهرمان داشت، مبارزه‌ای جذاب و دیدنی بین سعید فتحی از شهرداری ورامین و امیرمحمد قهرمانی از زاگرس جنوبی بود. در نهایت فتحی حریف خود را شکست داد تا هم خودش طلا کسب کند و هم شهرداری ورامین قهرمان شود. 
در پایان این دوره از مسابقات پیام خانلرخانی، سرمربی شهرداری ورامین به‌عنوان بهترین مربی و متین رضایی از زاگرس جنوبی به‌عنوان بهترین تکواندوکار، انتخاب شدند.
رقابت‌های لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو در سال 1402 با حضور 10 تیم دمنده، بارمان ابزار و یراق توسن، زاگرس جنوبی، پالایش نفت، شهرداری ورامین، میکس پلاس، یزدان، دانشگاه آزاد، پاس، مس کرمان و نزدیک به 200 تکواندوکار آزاد(در مجموع) به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد که در نهایت پس از چهار هفته مبارزه تیم‌های مدعی با قهرمانی شهرداری ورامین(برای دومین دوره متوالی) به پایان رسید. 
سرپرست تیم و رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی طی گفت‌وگویی، این نایب‌قهرمانی را به جامعه ورزش فارس تبریک گفت.
آرش فدعم افزود: مسیر سخت و طاقت‌فرسایی را تا سکوی نایب‌قهرمانی لیگ برتر ایران پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها دلمان را واقعاً شاد کردند. در مسیر حضورمان در ورزش، منتصری مدیرعامل، دوران مدیر منابع انسانی و مدیر امل باشگاه، مصلی‌نژاد مدیر مالی و حمایت‌های بی‌دریغ هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی حمایت و همکاری بی‌شائبه‌ای دارند.
وی در پایان گفت: به مدد این همکاری‌ها ورزش فارس توسط باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی توانست مقام‌های نایب‌قهرمانی لیگ برتر تکواندوی ایران و لیگ برتر کشتی فرنگی ایران، مقام سومی لیگ برتر هندبال بانوان ایران، مقام سوم لیگ برتر تکواندو نوجوانان ایران و صعود به لیگ دسته سوم فوتبال ایران را به نام خود ثبت کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی