[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

رکوردشکنی فیلم جدید «جیک جیلنهال»، روزنامه شیراز نوین

فیلم «کافه کنار جاده» با بازی «جیک جیلنهال» به ۵۰ میلیون مخاطب در دو هفته نخست عرضه در سامانه نمایش آنلاین «آمازون پرایم» دست یافت.
به گزارش ایسنا، استودیو آمازون اعلام کرد فیلم جدید «کافه کنار جاده» ساخته «داگ لیمان» در دو هفته نخست عرضه بیش از ۵۰ میلیون بیننده در سراسر جهان جذب کرده است تا  به پربیننده‌ترین فیلم سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم در ۱۰ روز نخست نمایش تبدیل شود.
«داگ لیمان» کارگردان فیلم، در نامه‌ای سرگشاده در ماه ژانویه، استودیو آمازون را به دلیل عدم اکران فیلم در سینماها قبل از عرضه آنلاین مورد انتقاد قرار داد.
این فیلم سرگذشت الوود دالتون، مبارز یواف‌سی سابقی است که به‌عنوان مأمور امنیت و بیرون انداختن اوباش در یک رستوران مشغول به کار می‌شود، اما او به زودی متوجه می‌شود که همه‌چیز درباره این رستوران و مأموریتش، آن‌طور که به نظر می‌رسد، نیست.
«کافه کنار جاده» توسط «آنتونی باگاروزی» و «چارلز موندری» نوشته شده و «جوئل سیلور» تهیه‌کننده این فیلم است که در آن «دانیلا ملچیور»، «بیلی مگنوسن»، «جسیکا ویلیامز»، «یواخیم دی آلمیدا»، «کانر مک گرگور» و «لوکاس گیج» در کنار «جیک جیلنهال» در نقش اصلی مقابل دورین رفته‌اند.
این فیلم، بازسازی فیلمی با همین نام محصول سال ۱۹۹۸ به کارگردانی «رودی هرینگتون» و با بازی «پاتریک سویزی» در نقش اصلی است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی