[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ترافیک نوروز ۲۶۰۶ مصدوم برجای گذاشت، روزنامه شیراز نوین

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، آمار مصدومان حوادث ترافیکی در ایام نوروز تا روز ۱۲ فروردین را ۲ هزار و ۶۰۶ مورد اعلام کرد.
محمدجواد مرادیان روز، ۱۳ فروردین به تشریح آخرین وضعیت فعالیت طرح سلامت نوروزی اورژانس تا ۱۲ فروردین‌ماه جاری پرداخت و گفت: آمار مصدومان حوادث ترافیکی در این ایام ۲ هزار و ۶۰۶ مورد بوده است که یک هزار و ۹۶۰ مورد خدمات بستری دریافت کرده و ۶۴۶ مورد نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی با یادآوری آغاز طرح سلامت نوروزی اورژانس فارس از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ بوده است، گفت: از ابتدای آغاز این طرح تا پایان روز دوازدهم فروردین، ۱۳ هزار و ۴۵۱  مأموریت امدادی با حضور امدادگران اورژانس فارس انجام شده است.
مرادیان تصریح کرد: از مجموع مأموریت‌های انجام شده، ۱۱ هزار و ۲۹۷ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای و ۱۱ هزار و ۲۹۷ مورد نیز مربوط به مأموریت‌های غیرترافیکی شهری و جاده‌ای بوده است.
رئیس اورژانس فارس ادامه داد: همچنین در بازه زمانی یاد شده، بالگردهای اورژانس فارس، ۱۰ پرواز داشته که ۵ مورد برای خدمت‌رسانی در مأموریت‌های ترافیکی و ۵ مورد نیز مربوط به مأموریت‌های غیرترافیکی بوده است.
مرادیان همچنین اظهار کرد: از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا دوازدهم فروردین، مجموعه اورژانس فارس پاسخ‌گوی ۵۶ هزار و ۶۰۹ تماس مردمی بوده‌اند.
وی در ادامه از خدمت‌رسانی به ۱۰۹ مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: کمپ‌های نوروزی اورژانس فارس نیز در این ایام، به ۳۸۹ مورد مراجعه مردمی، پاسخ‌گو بودند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی