[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

یک مسئول در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز: پزشکان متخصص، نوروز در کنار مسافران بودند، روزنامه شیراز نوین

مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به استمرار ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز، از حضور متخصصان در رشته‌های مختلف در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان فارس خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «کامران راسخ» در این‌باره گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ابتدای فروردین 1403 تاکنون، بیمارستان‌های قطب‌های درمانی شهرستان‌ها به طور میانگین با حضور 14 متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی خدمات تخصصی درمانی لازم را به بیماران ارائه می‌کنند.
او افزود: متخصصان رشته‌های داخلی، اطفال، زنان، جراحی، بیهوشی، ent، اورولوژی، قلب، چشم‌پزشکی، ارتوپدی، رادیولوژی، روان‌پزشکی، نورولوژی و طب اورژانس چهارده تخصصی هستند که به طور میانگین روزانه در این بیمارستان‌ها حضور دارند.
دکتر راسخ اضافه کرد: امسال علاوه بر بیمارستان‌های قطب‌های درمانی، در برخی از شهرستان‌ها مانند سپیدان، نورآباد ممسنی، استهبان و اقلید، به دلیل میهمان‌پذیر بودن، پوشش متخصصان مانند مراکز قطب درمانی در نظر گرفته شده و در سایر شهرستان‌های استان نیز با برنامه‌ریزی انجام‌شده به طور میانگین روزانه 6 متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی خدمات درمانی لازم را ارائه می‌کنند.
به گفته این مقام مسئول در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمارها نشان می‌دهد ارائه خدمات تخصصی در شهرستان‌های استان موجب کاهش مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شیراز شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی