[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

کار سخت شیرازی‌ها برابر صدرنشین، روزنامه شیراز نوین

با اعلام برنامه یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، پلی‌آف اول این رقابت‌ها از ۱۹ فروردین در شرایطی آغاز خواهد شد که لیموندیس شیراز باید در گرگان به مصاف شهرداری برود و ذوب‌آهن در اصفهان پذیرای کاله مازندران باشد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال اعلام شد که بر این اساس هشت تیم شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، طبیعت، مهرام، مس کرمان، پالایش نفت آبادان، کاله مازندران و لیموندیس شیراز در پلی‌آف به مصاف رقبای خود می‌روند.
پلی‌آف اول روز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه برگزار می‌شود که طی آن شهرداری گرگان با لیموندیس شیراز در گرگان، ذوب‌آهن اصفهان با کاله مازندران در اصفهان، طبیعت با پالایش نفت آبادان در تهران و مهرام با مس کرمان در شهر قدس رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
پلی‌آف دوم روز سه‌شنبه ۲۱ این ماه آغاز می‌شود که مانند پلی‌آف نخست، شهرداری گرگان با لیموندیس شیراز در گرگان، ذوب‌آهن اصفهان با کاله مازندران در اصفهان، طبیعت با پالایش نفت آبادان در تهران و مهرام با مس کرمان در شهر قدس دیدار خواهند کرد.
پلی‌آف سوم روز شنبه ۲۵ فروردین برگزار می‌شود و لیموندیس شیراز با شهرداری گرگان در شیراز، کاله مازندران با ذوب‌آهن اصفهان در آمل، پالایش نفت آبادان با طبیعت در آبادان و مس کرمان با مهرام در کرمان بازی می‌کنند.
در صورتی‌که نتایج این دیدارها به‌گونه‌ای رقم بخورد که نیاز به انجام بازی در پلی‌آف چهارم و پنجم باشد برنامه آن به شرح زیر خواهد بود:
پلی‌آف چهارم - دوشنبه ۲۷ فروردین
لیموندیس شیراز - شهرداری گرگان/ شیراز
کاله مازندران - ذوب‌آهن اصفهان/ آمل
پالایش نفت آبادان - طبیعت/ آبادان
مس کرمان - مهرام/ کرمان
پلی‌آف پنجم - یکشنبه دوم اردیبهشت
طبیعت - پالایش نفت آبادان/ تهران
مهرام - مس کرمان/ تهران
ذوب‌آهن - کاله مازندران/ اصفهان
شهرداری گرگان - لیموندیس شیراز/ گرگان

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی