[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۰
  • دوره جدید

کمبود امکانات ورزشی در بخش سیاخ دارنگون، ورزشکاران را به شیراز می‌کشاند، روزنامه شیراز نوین

مسئول ورزش بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز با اظهار اینکه کمبود امکانات ورزشی،‌ ورزشکاران این منطقه را برای تمرین به شیراز می‌کشاند،‌ گفت:‌ از مسئولان ورزش و استان می‌خواهیم به فکر علاقه‌مندان به ورزش در این منطقه خوش آب و هوا بخش باشند.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، حسن عابدی افزود:‌ با توجه به استعدادهای این منطقه که ۱۴ هزار نفر جمعیت و ۲۴ روستا دارد نیاز مبرم به چندین مجموعه ورزشی به ویژه سالن چند منظوره داریم. وی بیان کرد:‌ جاده این منطقه بسیار خطرناک است و آمار تلافات آن بارها گزارش شده؛ برای همین باید ورزشکاران برای تمرین مسیر خطرناک این بخش به شیراز را طی کنند که باید برایش فکر اساسی کرد.
چندین زمین خاکی فوتبال وجود دارد
عابدی ادامه داد:‌ هم اینک امکانات ورزشی این بخش تنها پنج زمین خاکی فوتبال و یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال است که در فصل زمستان زمین‌های خاکی گل‌آلود می‌شود و در تابستان هم گرد و خاک برای ورزشکاران مشکلات زیادی ایجاد می‌کند؛ با این وجود چند بازیکن به تیم‌های ملی فوتبال پایه از این بخش دعوت شدند که نیاز است این استعدادها بیشتر دیده شوند و شایستگی این را دارند که یک زمین بزرگ فوتبال داشته باشند.
بانوان مکانی برای تمرین و ورزش کردن ندارند
مسئول ورزش بخش سیاخ دارنگون شیراز بیان کرد: بانوان این منطقه هیچ امکانات ورزشی ندارند و تنها یک باشگاه ورزشی وجود دارد که آن‌هم مربوط به بخش خصوصی است و باز هم کفاف نمی‌دهد.
عابدی گفت: این منطقه خوش آب و هوا جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که در ایام تعطیلات بسیاری به این منطقه سفر می‌کنند، اما فاقد امکانات هستیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی