[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد، روزنامه شیراز نوین

جمعی از کارگزاران نظام با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. به گزارش ایسنا، دیدار سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد. این دیدار طبق روال سال‌های گذشته با حضور مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان سابق و فعالان اجتماعی و فرهنگی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور سخنانی ایراد نموده و در پایان دیدار نیز نماز مغرب و عشا به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه شد.
دیدار رمضانی مسئولان، از مهم‌ترین دیدارهای سالیانه رهبر معظم انقلاب است که به صورت معمول در این بیانات، مسائل مهم، سیاست‌های کلی و نقشه راه نظام جمهوری اسلامی ترسیم و تبیین می‌شود.

گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به این شرح است: 
کار و تلاش خیلی خوب و متراکم در حال انجام است اما نیازها به کار بیش از اینهاست. انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدمات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد؛ باید این انتظار برآورده شود. به چالش تحمیلی حجاب باید از ابعاد فقهی و قانونی و ملاحظات جانبی آن نگریسته شود. مسئولان بخش‌های مختلف در این زمینه مسئولیت دارند و باید به مسئولیت خود عمل کنند. 
شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد. تلاش‌های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند، آنها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی