[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رقابت دوازدهم در مرحله دوم، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: شرایط برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مهیاست و تدابیر و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
محمد رضایی، چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: جلسات منظم ستاد انتخابات برای برگزاری این انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز برگزار شده است.
وی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان بناست به شکل الکترونیکی برگزار شود که دوره‌های آموزشی جدید ویژه عوامل شعب هم‌اینک در حال اجراست.
رضایی اظهار کرد: همانند مرحله اول انتخابات، هیئت استانی بررسی تبلیغات استانی نیز فعالیت خود را به منظور اجرای دستورالعمل‌های هیئت اجرایی مرکزی در بحث تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی و همچنین برنامه‌ریزی و اجرای مقررات لازم برای برخورداری نامزدها از فرصت برابر استفاده از امکانات تبلیغاتی آغاز کرده است.
استان فارس دارای ۱۵ حوزه انتخابیه و ۱۸ کرسی نمایندگی مجلس است که حوزه انتخابیه شیراز و زرقان دارای چهار نماینده و ۱۴ حوزه دیگر هرکدام یک نماینده دارند. انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده و نمایندگان سایر حوزه‌های انتخابیه در دور نخست مشخص شدند.
در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان ۲ نفر از چهار کاندیدای نمایندگی مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه یعنی روح‌الله نجابت و جعفر قادری در این دوره منتخب شدند و علیرضا پاک‌فطرت، ابراهیم عزیزی، سیداسماعیل حسینی و رحمت‌الله مرزوقی برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده در مرحله دوم با هم رقابت خواهند کرد.
در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز اسفندیار عبداللهی و سیروس سجادیان به مرحله دوم راه یافته‌اند که تکلیف سه کرسی باقی‌مانده فارس یعنی ۲ حوزه انتخابیه شیراز و زرقان (۲ کرسی) و مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد (یک کرسی) در انتخابات روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه جاری و هم‌زمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی