[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

رضا داوودنژاد در خانه ابدی آرام گرفت، روزنامه شیراز نوین

پیکر رضا داوودنژاد، بازیگر ۴۳ سینما و تلویزیون در جوار مزار مادربزرگش، احترام‌سادات حبیبیان به خاک سپرده شد.
به گزارش ایسنا، قطعه هنرمندان بهشت زهرا صبح شنبه، ۱۸ فروردین‌ماه در حالی میزبان پیکر مرحوم رضا داوودنژاد شد که جمع قابل‌توجهی از مردم برای حضور در مراسم خاکسپاری و نیز دیدن چهره‌های هنری به آنجا رفته بودند. 
خاکسپاری این بازیگر سینما پس از تشییع در حیاط ساختمان شماره دو خانه سینما، در روزی برگزار شد که با بیست‌وچهارمین سالگرد درگذشت محمدعلی فردین، ستاره قدیمی سینما هم‌زمان بود. 
همچنین سال گذشته در همین روز مراسم تشییع و خاکسپاری کیومرث پوراحمد در همین قطعه هنرمندان برگزار شد که چند بار در طول مراسم از او یاد شد.
به‌جز مردم علاقه‌مند که هم در مراسم تشییع و هم در خاکسپاری به دنبال گرفتن عکس یادگاری با بازیگران بودند، حضور تعدادی از هنروران سینما در شمایل کلاه‌مخملی‌ها به چشم می‌آمد که به سالروز درگذشت فردین هم اشاره می‌کردند.
آیین خاکسپاری در قطعه هنرمندان ۶ روز پس از درگذشت رضا داوودنژاد و در سکوت صبورانه و سنگین خانواده داوودنژاد برپا شد و این هنرمند در خانه ابدی خود در کنار احترام‌سادات حبیبیان(معروف به مامان اتی) آرام گرفت.
علی دهکردی، پژمان بازغی، علیرضا آراء و حبیب ایل‌بیگی(معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) از جمله حاضران در بهشت زهرا بودند.
مراسم یادبود رضا داوودنژاد دوشنبه ظهر رأس ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی