[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

عشق به میهن در منش «هادی چوپان» موج می‌زند، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در دیدار با‌هادی چوپان ضمن تبریک به وی به مناسبت کسب مدال‌های معتبر بین‌المللی، عشق و علاقه وی به ایران را زبان‌زد و مثال‌زدنی عنوان کرد.
محمدهادی ایمانیه در دیدار با‌هادی چوپان بدن‌ساز حرفه‌ای و قهرمان رقابت‌های جهانی مستر المپیا و آرنولدکلاسیک، با تأکید بر اینکه توجه به قهرمانان و مدال‌آوران ملی وظیفه ذاتی و رسالت اصلی مجموعه حاکمیت است، عشق و علاقه‌ی آقای‌هادی چوپان به ایران و استان فارس را زبان‌زد عنوان کرد و گفت: اینکه فردی در بهترین موقعیت‌های ورزشی و با پیشنهادهای وسوسه انگیز برای ترک وطن و اقامت در کشورهای خارجی با افتخار و صلابت کشور خود را بهترین مکان برای زندگی خود معرفی می‌کند، حاکی از عشق و علاقه‌ای است که فرزندان این مرز و بوم از ابتدا به وطن خود داشته و همچنان دارند و در آینده هم خواهند داشت.
 استاندار فارس حمایت از قهرمانان و سرمایه‌های ورزشی را یکی از مطالبات اصلی خود در دوران تصدی مسئولیت مدیریت ارشد استان عنوان کرد و گفت: باید آئین‌نامه حمایت از قهرمانان ملی به صورت قانون، تدوین و سهم هر بخش و دستگاه برای حمایت از این نخبگان ورزشی مشخص شود تا به صورت همه جانبه و کامل بخشی از افتخار آفرینی‌های این عزیزان جبران گردد.
وی زنده نگه داشتن نام افتخار آفرینان ملی و بین‌المللی را یکی از راه‌های قدردانی از این عزیزان دانست و گفت: با نام‌گذاری برخی اماکن به نام افتخار آفرینان، علاوه بر اینکه شاهد گسترش‌ حرفه و مروج آن فرهنگ خواهیم بود به فرزندان خود، افتخار آفرینان و پهلوانان و قهرمانان ملی را معرفی می‌کنیم.
 نماینده عالی دولت در فارس از رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواست با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان و چند تن از ورزشکاران ملی و بین‌المللی استان فارس از جمله آقای چوپان، مشکلات مرتبط با این قشر از جامعه بررسی و راه‌های برون رفت از آن‌ها به صورت تدوین قانون بررسی شود.
وی در پایان سخنان خود نیز بر حل مشکلات این قهرمان بین‌المللی و افتخار استان فارس تأکید کرد و مدیرکل ورزش و جوانان استان را مکلف کرد مسائل مرتبط با این ورزشکار پرورش اندام را تا رفع‌مشکل پیگیری نماید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی