[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

توسعه گردشگری در تأسیسات آبی، روزنامه شیراز نوین

تبادل تفاهم‌نامه همکاری معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری با شرکت آب منطقه‌‌ای فارس انجام شد.
محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری و سیاوش بدری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس، پیرامون توسعه گردشگری و تسهیل در بهره‌برداری از پتانسیل واقع در تأسیسات آبی و تشویق و ترغیب و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس، بر اساس این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌ مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت گردشگری تأسیسات و سازه‌های آبی استان و ایجاد فرصت‌های مناسب برای اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی، همکاری‌های متقابل انجام خواهد شد.
محمد فرخ‌زاده معاون گردشگری استانداری فارس در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه به منظور تحقق اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این تفاهم‌نامه به امضا رسید، اضافه کرد: گردشگری در قالب برنامه پنجم و ششم توسعه دولت جمهوری اسلامی تبدیل به یک رویکرد شده است.
فرخ‌زاده با اطمینان‌بخشی از اینکه همه موازین زیست‌محیطی، بهداشت و سلامت و سایر مؤلفه‌های مهم و حساس در این تفاهم‌نامه گنجانده شده است، یاد آور شد: انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت گردشگری تأسیسات و سازه‌های آبی استان و ایجاد فرصت‌های مناسب برای اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی و... و فرهنگ‌سازی در زمینه گردشگردی است.
سیاوش بدری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس نیز با اشاره به اینکه استان فارس همواره پتانسیل‌های مهمی در عرصه صنعت گردشگری دارد، افزود: سازه‌های آبی به خصوص سدهای در حال بهره‌برداری استان از جمله این پتانسیل‌ها هستند.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس ادامه داد: برای دریاچه‌های پشت سدها با لحاظ کلیه تمهیدات به خصوص زیست‌محیطی، می‌توان با داشتن برنامه، زیرساخت‌های لازم را تهیه کرد و در حوزه گردشگری مورد بهره‌برداری قرار داد.
در پایان این مراسم، محمد فرخ‌زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری و سیاوش بدری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس، طی مراسمی تفاهم‌نامه اشاره‌شده را به امضا رسانده و با یکدیگر مبادله کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی