[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مجید فروغی، روزنامه‌نگار و فعال رسانه درگذشت، روزنامه شیراز نوین

مجید فروغی، مدرس روزنامه‌نگار و فعال حوزه رسانه و هنر درگذشت.
به گزارش ایسنا، فروغی از جمله فعالان رسانه بود که در حوزه روابط عمومی نیز فعالیت می‌کرد که پنجشنبه ۲۳ فروردین‌ماه به هنگام کوه‌نوردی درگذشت.
رحیم فروغی، برادرش، درباره علت فوت مجید فروغی گفت: ما صبح 23 فروردین همراه با مجید به کوه‌نوری رفته بودیم و در هنگام بازگشت، حال مجید بد شد. او سابقه بیماری قلبی هم داشت، ولی دیگر در این زمینه مشکل جدی نداشت و حالش کاملاً خوب بود و از کوه‌نوردی و دیدن طبیعت و هوای خوب لذت می‌برد تا اینکه در بازگشت از کوه، حالش بد شد؛ به دلیل وزش باد، هلی‌کوپتر اورژانس، امکان نشستن نداشت و امداد آتش‌نشانی هم با تأخیر به ما رسید و متأسفانه مجید درگذشت.
او درباره زمان مراسم خاکسپاری نیز گفت: فعلاً مشغول هماهنگی هستیم و هنوز زمان دقیق خاکسپاری مشخص نیست، ولی به زودی معلوم می‌شود و اطلاع‌رسانی می‌کنیم.  
مجید فروغی، متولد سال ۱۳۵۶ بود که در کنار فعالیت‌های پژوهشی و رسانه‌ای متعدد در عرصه فرهنگ و هنر، مدیریت روابط‌عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت روابط ‌عمومی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی عرصه فرهنگ و هنر و مدیریت روابط ‌عمومی دفتر هنرهای تجسمی را به عهده داشت.
او که دانشجوی آخرین سال‌های دوره دکترای علوم ارتباطات بود، هم‌زمان با فعالیت‌های اجرایی در رشته روابط‌عمومی و خبرنگاری نیز تدریس می‌کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی