[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حمایت اعضای شورای فرهنگ عمومی فارس از طرح نور فراجا، روزنامه شیراز نوین

به گزارش خبرگزاری پلیس، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شیراز، استاندار فارس، فرمانده انتظامی استان و سایر اعضا برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مجموعه انتظامی پیرامون اجرای طرح جدید برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی (طرح نور) ارائه داد.
در این جلسه، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شیراز، طی سخنانی گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید در حوزه‌های فرهنگی به ویژه عفاف و حجاب وظایف خود را به خوبی انجام دهند. وی ضمن اعلام حمایت از طرح جدید پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، افزود: در حوزه تبلیغات میدانی، تعدادی از بیلبوردهای مناطق پرتردد شهر را برای درج پیام‌های فرهنگی و آموزشی به ویژه در موضوع عفاف و حجاب در نظر گرفته شود.
در ادامه، دکتر «محمد‌های ایمانیه» استاندار فارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه انتظامی در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، گفت: در بحث فرهنگی می‌بایست هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌ها ایجاد شود تا اقدامات لازم صورت پذیرد.
همچنین، آیت‌الله «ابراهیم کلانتری» تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، ضمن اعلام حمایت از طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مجموعه انتظامی، بر لزوم انجام تبلیغات محیطی مناسب در سطح شهر پیرامون عفاف و حجاب، لزوم تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه و نظارت بر حسن اجرای این طرح در جامعه تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی