[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

نشاط‌افزایی با پروژه‌های بازآفرینی، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه یک شیراز خبر داد:
نشاط‌افزایی با پروژه‌های بازآفرینی

شهردار منطقه یک شیراز: گفت پروژه آسیاب سه‌تایی در راستای شناسایی و بازآفرینی عرصه‌های عمومی و رها شده شهری در سطح منطقه است که با اجرای آن فضایی سرزنده، مطلوب و جذاب برای شهروندان ایجاد خواهد شد.
دکتر جهان‌بین میرزایی شهردار منطقه یک شیراز گفت: چندین پروژه عمرانی در راستای بازآفرینی فضاهای شهری با رویکرد شهروندمحوری و افزایش امنیت در فضاهای رهاشده شهری در این منطقه در حال اجراست.
به گزارش ارتباطات و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک شیراز، جهان‌بین میرزایی شهردار منطقه یک با بیان اینکه شناسایی فضاهای رها شده و بلااستفاده شهری در منطقه یک با هدف حیات اجتماعی و ارتقای رضایتمندی شهروندان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: پروژه آسیاب سه‌تایی واقع در بلوار شهید چمران با مساحت تقریبی ۲۰۰۰ مترمربع در حال اجرا می‌باشد که از خصوصیات این پروژه به تعداد ۲ آب‌نما، باغچه‌های فضای سبز و نورپردازی محوطه، بدنه‌سازی به متراژ ۳۵۰ متر طول، کف‌سازی به متراژ ۱۷۰۰ مترمربع و مبلمان شهری می‌توان اشاره کرد.
وی افزود: از اهداف دیگر این پروژه‌ بازگشت حیات اجتماعی در عرصه‌های رهاشده، نوسازی و زیباسازی محیط شهری و به وجود آمدن فضاهای سرزنده، مطلوب و جذاب برای شهروندان است.
شهردار منطقه یک شیراز اظهار امیدواری کرد: با این رویکرد و با شناسایی این فضاها و همچنین با طراحی مناسب نسبت به وجود آمدن فضای سرزنده، کارآمد و پویا برای شهروندان در منطقه یک اقدام کرده و رضایت شهروندان را بیش از پیش فراهم آوریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی