[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس‌جمهور خطاب به سازمان استاندارد: از کم‌فروشی جلوگیری کنید ، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌جمهور خطاب به سازمان استاندارد:   
از کم‌فروشی جلوگیری کنید 

 رئیس‌جمهور صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد را مورد تأکید قرار داد و گفت که این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از کم‌فروشی رسمی و تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد در کشور جلوگیری کند.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز شنبه در جلسه شورای‌عالی استاندارد، کیفیت کالا را یکی از مسائل مهم و محوری در تولید کالا عنوان کرد و افزود: هدف مهم کالای استاندارد تولید کردن است و علاوه بر مدیران مراکز تولیدی، سازمان استاندارد به‌عنوان یک مرجع حاکمیتی و دستگاه نظارتی موظف است بر کیفیت کالا نظارت کند.
رئیس‌جمهور در ادامه دغدغه مردم برای استفاده از کالای استاندارد را نشانه اعتماد و اطمینان مردم به این سازمان دانست و تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد در واقع وکیل مردم برای نظارت بر ادای حقوق اجتماعی از جمله حق کیفیت، حق رضایت از خدمات، حق ایمنی، حق سلامت، حق محیط زیست سالم و حق کیفیت زندگی است و در همین راستا از جانب دولت نیز مأموریت دارد.
آیت‌الله رئیسی در ادامه صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد را مورد تأکید قرار داد و گفت که این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد در کشور جلوگیری کند و در انجام این مأموریت مهم اصل بر کیفیت کالا باشد؛ نه تولیدکننده دولتی یا غیردولتی آن.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی