[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

به‌زودی شاهد آزادی قدس خواهیم بود ، روزنامه شیراز نوین

شیرازی‌ها در پی پاسخ قاطع سپاه پاسداران به تجاوزات رژیم پلید صهیونیستی، در تجمعی از دلاورمردان نیروهای مسلح قدردانی کردند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در حاشیه تجمع مردم قدردان و همراه انقلاب و نظام در شیراز که در پی پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزهای متعدد رژیم منحوس اسرائیل در شنبه شب صورت گرفت، با اشاره به آیه پنج سوره قصص، گفت: این آیه شریفه به پیشوایی و حکومت مستضعفان بر زمین و جانشینی آنان به جای حکومت مستکبران اشاره دارد؛ با توجه به اینکه خداوند متعال در وعده خود صادق است، پس این حکم الهی حتماً محقق می‌شود.
استاندار فارس با تأکید بر اینکه آنچه شنبه‌شب جهانیان از جانب نظام جمهوری اسلامی ایران مشاهده کرده‌اند، دفاع مشروع از تمامیت حکومت خود و مقابله با نقض آشکار خطوط قرمز خود بوده است، اظهار داشت: اقدامات دفاعی ایران اسلامی که در جهت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد، در هفتاد سال گذشته سابقه نداشته است.
وی با اشاره به همدلی، هم‌افزایی و همکاری کلیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق، این هم‌افزایی را ناشی از تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست و در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: با لطف خداوند متعال و اتحاد ملت‌های مسلمان وظلم‌ستیز، ان‌شاءالله به‌زودی شاهد آزادی قدس عزیز و نجات ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود.
نماینده عالی دولت در فارس با تأکید بر اینکه استان فارسی‌ها و شیرازی‌ها همواره در حمایت از نظام و انقلاب پیشتاز و پیشرو بوده‌اند، تصریح کرد: مثل همیشه مردم باغیرت و باهمت شهر شیراز زودتر از سایر شهرها در ساعات ابتدایی اعلام رسمی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم اسرائیل به میدان آمدند و هم‌اکنون هم برای قدردانی از دلاورمردان ایران اسلامی در این تجمع حاضر 
شده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی