[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فسادستیز و بصیرت‌افزا باشیم ، روزنامه شیراز نوین

رئیس کل دادگستری استان فارس، برخورد جدی و قاطع با نقش‌آفرینان اصلی و صحنه گردانان اغتشاشات را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز علم خون‌خواهی شهدای مدافع امنیت در دست دستگاه قضایی است و باید برخورد با عاملان برخی جنایات عبرت‌آموز و بازدارنده باشد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی این سخنان را در آیین معرفی سه مسئول جدید در دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان فارس مطرح کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در این جلسه با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم دوران تحول و تعالی قضایی، برافراشته شدن پرچم عدالت خواهی و مبارزه با هرگونه فساد است، گفت: امروز این فساد در نقش آفرینی برخی عوامل و فریب خوردگان استکبار در به اغتشاش کشیدن جامعه متبلور شده است.
وی تصریح کرد: صراط مستقیم امروز همه ما در هر منصب و جایگاهی پیروی از خط ولایت و رهبری است و برای آنکه استکبار جهانی نتواند اتحاد و انسجام ملی ما را خدشه دار کند، باید تنها در این مسیر گام برداریم. وی با بیان اینکه هدایت‌های مدبرانه رهبری و تأثرات فرامنطقه‌ای سخنان ایشان بر همگان مبرهن و واضح است، گفت: دشمن کانون قدرت و عمود خیمه انقلاب را هدف توطئه و کینه توزی خود قرار داده است و بر این اساس لازم است آگاهی و بصیرت امروز مردم و مسئولان در این مقطع حساس بیشتر از همیشه باشد.
در این آیین که با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان برگزار شد، معاون جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب و ۲ معاون جدید دادستان معرفی شدند. رئیس کل دادگستری استان فارس در این آیین همچنین به مدیران جدید توصیه کرد: ضمن توجه به کاهش اطاله دادرسی در مجموعه‌های تحت مدیریت خود به موضوع تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعان توجه ویژه ای معطوف کنند؛ چراکه ثمره سند تحول قضایی رضایتمندی مردم و مراجعان است. حجت الاسلام و المسلمین موسوی پیشبرد اهداف قوه قضائیه در سند تحول قضایی را اولویت برنامه‌های دادگستری فارس خواند و تصریح کرد: این موضوع در طول دوران مسئولیت باید مدنظر قرار گیرد. در پایان این جلسه اعلام شد که با حکم ریاست قوه قضائیه، قاضی یاسر محبی به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز و سرپرست مجتمع رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز منصوب شده است.
بر این اساس، قاضی ابوذر رنجبر هم به عنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و قاضی حسین سلیمانی نیز به عنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز منصوب شدند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی