[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

نقل‌وانتقالات موفقی داشتیم که سقوط نکردیم! ما نمی‌توانیم مثل دولتی‌ها هزینه کنیم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
سرمربی شیرازی تیم شهر راز اعتقاد دارد که اگر تیمش در این فصل توانسته جایگاه خود را در لیگ یک حفظ کند، به دلیل نقل‌وانتقلالات خوبی است که در ابتدای فصل و همین‌طور در نیم‌فصل داشته و توانسته بازیکنان باتجربه‌ای را جذب کند.
ستار زارع در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود اینکه تیم شهر راز در ابتدای فصل نقل‌وانتقلالات خوبی را انجام داد و حتی در نیم‌فصل هم خیلی خوب تیمش را تقویت کرد، اما نتوانسته در نتیجه‌گیری آن‌چنان که باید و شاید عمل کند و سینوسی نتیجه گرفت است، گفت: این حرف درست است؛ ما سعی کردیم در ابتدای فصل با جذب بازیکنان باتجربه و با کارنامه، کاری کنیم که امسال در لیگ یک که لیگ سختی محسوب می‌شود از لحاظ تجربه کم نیاوریم.
وی افزود: اگر این‌طوری تیم را نبسته بودیم، شک نکنید سقوط می‌کردیم؛ البته می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم، اما یکی از مسائلی که امسال خیلی ما را اذیت کرد از دست دادن موقعیت‌های گل‌زنی فراوان بود.
زارع در این خصوص توضیح داد: طبق آماری که گرفته‌ایم از بازی‌های گذشته، در این فصل بیش از 100 موقعیت گل‌زنی را بازیکنان ما از دست داده‌اند که آمار بسیار بدی محسوب می‌شود. 
ما در طول فصل و در تمرینات هفتگی تلاش زیادی کردیم تا این نقص را برطرف کنیم، اما نشد. 
باز هم سعی می‌کنیم که در هفته‌های باقی‌مانده این وضعیت را تغییر دهیم، اما هدف اصلی‌مان برای فصل آینده است که بتوانیم تیمی در خور نام شهر بزرگ شیراز و مردم استان فارس را به لیگ یک بفرستیم.
سرمربی شهر راز در خصوص نبرد اخیر تیمش در گچساران و پیروزی برابر نفت و گاز نیز گفت: خیلی خوشحالم که در استان همسایه ما شاهد حضور تماشاگران خوبی بودیم که بدون حاشیه تیمشان را تشویق می‌کردند. 
ما هم می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم، چون نفت و گاز یک تیم هماهنگ و تاکتیکی است، اما برنامه‌ریزی‌های خوبی کرده بودیم و می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. باید از همه بازیکنانم تشکر کنم که با وجود همه مشکلاتی که در سال اول در باشگاه ما از لحاظ اقتصادی و سایر مسائل وجود دارد، از جان و دل مایه گذاشتند و پیروز میدان شدند.
این ملی‌پوش سابق در خصوص وضعیت پرداختی‌ها به بازیکنان که گفته می‌شود نارضایتی‌هایی را به وجود آورده است، گفت: ما مشکلی از بابت پرداخت به بازیکنان نداریم، اما می‌دانید که اوضاع اقتصادی کشور چندان جالب نیست. ما هم یک تیم شخصی هستیم و مثل دولتی‌ها نمی‌توانیم هزینه کنیم، اما نیمی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و تا روزهای آینده این پرداختی‌ها به 70 درصد هم می‌رسد و امیدواریم تا پایان فصل به آنچه که باشگاه به بازیکنان متعهد شده بود، برسیم.
زارع گفت: در سال اول حضورمان در لیگ یک مشکلات زیادی داشتیم؛ 30 بازیکن را از نقاط مختلف کشور و با افکار وفرهنگ‌های مختلف جذب کردیم و هماهنگ کردن این نفرات با یکدیگر، چندان ساده نیست. 
وی ادامه داد: مشکلات سخت‌افزاری هم داشتیم که باعث می‌شد کارمان سخت‌‌تر شود، اما شک نکنید اوضاع این‌چنین نمی‌ماند و در سال دوم، تیمی را روانه مسابقات خواهیم کرد که هواداران از آن راضی باشند.
تیم فوتبال شهر راز شیراز در پایان هفته بیست‌وهفتم لیگ یک با 33 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی جام آزادگان قرار دارد. 
این تیم در هفته بیست‌وهشتم روز یکشنبه(فردا) در شیراز میزبان مس کرمان خواهد بود و هفته آینده باید در رشت به مصاف داماش برود. 
این تیم در هفته سی‌ام رقابت‌ها نیز باید در شهرآورد شیراز به مصاف فجر شهید سپاسی برود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی