[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی: مقصد زیدان مشخص شد؛ مونیخ!، روزنامه شیراز نوین

طبق گزارش موندو دپورتیوو، زین‌الدین زیدان و بایرن مونیخ به توافق نهایی بسیار نزدیک هستند.
به گزارش ورزش سه، زین‌الدین زیدان به مربی‌گری در فصل آینده روی نیمکت بایرن مونیخ تنها یک قدم فاصله دارد. مربی فرانسوی اولین گزینه باشگاه آلمانی برای جانشینی توماس توخل است، چون دیگر نامزد آنها؛ یعنی یولیان ناگلزمان، به تازگی قرارداد خود را با تیم ملی فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 تمدید کرده است.
بایرن مونیخ، رقیب بعدی مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تمامی فاکتورهای مد نظر زیدان را در اختیار دارد. طبق گزارش موندوردپورتیوو، منابع نزدیک به بایرن مونیخ در گفت‌وگو با طرفین، توافقی را که هنوز امضا نشده، عملاً انجام‌شده می‌دانند.
بایرن مونیخ می‌تواند تمام شرایطی که زیدان برای مربی‌گری بعد از سه سال به آن نیاز دارد را فراهم کند. تاریخچه باشگاه، ثبات یک پروژه میان‌مدت و بلندمدت و گزینه رقابت برای تمام عناوین، بایرن را به جذاب‌ترین گزینه برای مربی فرانسوی تبدیل کرده که هرگز برای بازگشت به مربی‌گری به دنبال جنبه مالی آن نبوده است.
زیدان از زمانی که رئال مادرید را در پایان 
فصل 21-2020 ترک کرد، روی نیمکت مربی‌گری ننشسته است. آرزوی بزرگ زیدان این بود که هدایت تیم ملی فوتبال فرانسه را برعهده بگیرد، اما ادامه همکاری با دیدیه دشان تحقق آن را در حال حاضر غیرممکن کرده است. از سه سال پیش که زیدان رئال مادرید را ترک کرد، باشگاه‌های مختلف اروپایی سعی کردند زیدان را وسوسه کنند؛ پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد باشگاه‌هایی بوده‌اند که بیشترین تلاش‌ها را برای همکاری با این مربی انجام داده‌اند؛ کسی که هرگز برای از سرگیری حرفه‌اش عجله نداشته است.
تجربه زین‌الدین زیدان به‌عنوان مربی تنها به رئال مادرید محدود می‌شود؛ جایی که او در دو مرحله مختلف(2016-2018 و 2019-2021) رئال مادرید را هدایت کرد. این مربی فرانسوی سه قهرمانی در چمپیونزلیگ و دو قهرمانی لالیگا را به دست آورده و همچنین قهرمانی کوپا دل ری را در کارنامه دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی