[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

جانبازی ارتش مبتنی بر آرامش و امنیت کشور است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به مناسبت روز ارتش، با فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، دیدار کرد.
رئیس دانشگاه در این دیدار با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اقدام اخیر نیروهای مسلح در پاسخ قاطعانه به رژیم صهیونیستی، از تلاش آنان در توسعه آرامش، آبادانی و امنیت در کشور، تقدیر کرد. دکتر «سید وحید حسینی» نیروهای نظامی و انتظامی را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: مشارکت و همراهی مردم و توانمندی دلاوران نیروهای مسلح کشور، عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد. فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حفظ و ارتقای سلامتی مردم، مدافعان سلامت را جهادگران سلامت خواند و افزود: نیروهای بهداشتی درمانی نیز همانند سربازان نیروهای مسلح، برای حفظ و سلامتی مردم جامعه تلاش می‌کنند.
امیر سرتیپ دوم ستاد «ابوالقاسم رضایی» با اشاره به پاسخ جدی جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در حالت آماده‌باش، آمادگی پاسخ به هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان را دارد.
این دیدار صبح روز یکم اردیبهشت 1403 و به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد و از فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به پاس همکاری با مجموعه سلامت استان تقدیر شد.
دکتر «عباس رضاییان‌زاده» معاون بهداشت، دکتر «بهزاد موذنی» مسئول امور مشارکت‌های اقتصادی معاونت توسعه مدیریت و منابع و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار، دکتر حسینی رئیس دانشگاه را همراهی می‌کردند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی