[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

امکانات روستایی برابر باشد ، روزنامه شیراز نوین

فرماندار شیراز در دیدار با مدیران بنیاد مسکن:
امکانات روستایی برابر باشد 
شیبانی: تأمین مسکن و توسعه روستایی نسخه نجات‌بخش مهار حاشیه‌نشینی است

لطف‌الله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز در دیدار با مدیر و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان شیراز اظهار داشت: تأمین مسکن شهری و توسعه روستاهای اطراف شیراز نسخه نجات‌بخش برای مهار حاشیه‌نشینی است. بنیاد مسکن در این عرصه عملکرد موفقی داشته است.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، لطف‌الله شیبانی فرماندار شیراز در این دیدار که محسن ابراهیمی مدیر و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان شیراز حضور داشتند، با گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام(ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن را یادگار امام راحل دانست که برکات آن همچنان جاری است. فرماندار شیراز به برخی از موارد حاشیه‌نشینی در این کلان‌شهر اشاره کرد و گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود که ساکنان روستاهای هم‌جوار شیراز نیز بتوانند از امکانات برابر بهره‌مند باشند و برا ی دریافت خدمات نیازی به مهاجرت نداشته باشند. تولایی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شیراز نیز در این نشست حضور داشت و اهم اقدامات صورت گرفته در سطح روستاهای سطح شهرستان شیراز تشریح گردید.
محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شیراز نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از حمایت‌های فرماندار شیراز تقدیر کرد و گفت: مطالعه و شناسایی اراضی حریم شهر‌ها به میزان ۲۷۰ هکتار، الحاق اراضی ملی جهت تملک در قالب نهضت ملی به مقدار ۶۰ هکتار که مربوط به روستاهای خارج از حریم شهر بودند، شناسایی اراضی ملی جهت تملک در قالب نهضت ملی به مقدار ۲۴۰ هکتار انجام شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی