[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

سیاوش، اولین خانِ هفت‌خان رجب‌زاده، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی، گروه ورزش
امروز نبرد دو مربی شیرازی در اهواز، اولین خان هفت خان فجر شهید سپاسی در هفت هفته انتهایی لیگ خواهد بود.
فجر شهید سپاسی پس از توقف تلخ و غیرمنتظره خانگی برابر آریو اسلامشهر، حالا باید خارج از خانه به دنبال جبران آن نتیجه باشد تا بلکه بتواند پس از هفته‌ها به منطقه صعود بازگردد.
شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از 4 پیروزی متوالی، هفته گذشته به مصاف یک تیم میانه جدولی رفتند و در ثانیه‌های پایانی مقهور ضربه قیچی برگردان و کم نظیر بازیکن سابق خود شدند.
این در حالی بود که فجر می‌توانست با کسب سه امتیاز، به رتبه دوم جدول صعود کند. هر دو رقیب این تیم نتایج ضعیفی کسب کرده بودند و فرصتی طلایی برای تکمیل هفته خوب تیم‌های شیرازی بود.
اما فرصت همچنان باقیست. هفت هفته دیگر باقی مانده که اولین آن، امروز بر‌گزار خواهد شد. اولین بازی از هفت فینال فجر شهید سپاسی.
فجر امروز باید در اهواز به مصاف آبی‌پوشان جنوب برود. نامی جدید که از این پس به جای استقلال ملاثانی استفاده خواهد شد.
نکته جالب در خصوص حریف امروز شیرازی‌ها، سرمربی‌حریف است.
سیاوش اکبرپور ستاره سابق فجر شهید سپاسی حالا روی نیمکت تیم اهوازی قرار دارد. 
اتفاقاً یک اظهار نظر جنجالی از سوی اکبرپور باعث ایجاد حاشیه شد و واکنش مهدی رجب‌زاده را هم در پی‌داشت.
او گفت: بعد از بازی آخر ما در سال 1402 آقای اکبرپور مصاحبه‌ای انجام داده و گفته بود که من از دست مهدی رجب‌زاده و باشگاه فجر خیلی ناراحت هستم. گفته بودند که به فدراسیون نامه زده‌اند و بحث تبانی، اتفاقات غیرفوتبالی و این مسائل را در صحبت‌هایش مطرح کرده بود. 
رجب‌زاده افزود: من با سیاوش تماس گرفتم. سیاوش پسر خیلی ساده‌ و زودباوری است. به من گفت که باشگاه شما نامه زده. گفتم تو مطمئنی؟ گفت بله و نامه را برایت می‌فرستم. به او گفتم حتماً این کار را انجام بده. بعد تماس گرفت و گفت آنهایی که به من اطلاعات داده‌اند، جواب تماس نمی‌دهند. به او گفتم سیاوش ذهنت را قبل از بازی خراب کرده‌اند و شانتاژ شده‌ای. گفتم تو هم اگر می‌خواهی حرفی بزنی اول اطلاعات دقیق بگیر و بعد صحبت کن. به او گفتم که تو الان به باشگاه فجر تهمت زدی و حرف‌هایی زدی که من الان ناراحتم. سرمربی فجر ادامه داد: او گفت مصاحبه را حذف 
می‌کنم که همین اتفاق هم افتاد، اما با این حال پیج‌های دیگر مصاحبه او را پوشش دادند. این کار غیرحرفه‌ای بود و من از دستش ناراحت شدم؛ اما چون سیاوش بچه خوش‌قلب و ساده‌ای است حتی به باشگاه که قصد شکایت داشت، اجازه ندادم که این کار را انجام بدهد. ما در باشگاه فجر ادعا داریم که ساده و سلامت کار می‌کنیم و پای این ادعا هم هستیم و هیچوقت در این مسائل نبوده‌ایم. این موضوع را هم به این خاطر گفتم که سیاوش را دوست دارم. در این مسئله واقعاً صبوری کردیم و سعی داریم با فوتبال پاک به هدفی که داریم برسیم.
با توجه به این مسئله، باید منتظر ماند و دید که دو ستاره سابق فجر در میدان عمل چه واکنشی نسبت به یکدیگر خواهند داشت و درون زمین نیز بار فنی
کدام‌یک بر دیگری چیره خواهد شد.
فجر در صورتی که بتواند بازی امروز را با پیروزی پشت سر بگذارد، در‌صورت توقف یا شکست چادرملو در دیدار هم‌زمان مقابل نفت و گاز گچساران، به رتبه دوم جدول صعود خواهد کرد.
شهر راز شیراز هم امروز در شیراز به مصاف مس کرمان خواهد رفت؛ دیداری تقریباً تشریفاتی برای هر‌دو تیم که نه امیدی به صعود دارند و نه خطر بقا تهدیدشان می‌کند.
دیدار شهر راز و مس از ساعت 18 در ورزشگاه حافظیه آغاز می‌شود. داور: عنایت قوچ کانلو؛ کمک‌ها: علیرضا صیاد، امیر‌ امیری و محمدجواد عبداللهی؛ ناظر: رضا عبدوس
دیدار فجر شهید سپاسی و آبی پوشان نیز از ساعت 18:15 در تختی اهواز شروع خواهد شد. داور: پوریا افشاریان؛ کمک‌ها: سامان سحاب‌منش، علی معصومی و بهروز محمدی؛ ناظر: حمید نظری.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی