[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

لیموندیس سکوی پرتاب بازیکنان جوان است، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی، گروه ورزش
تیم بسکتبال لیموندیس شیراز توانست فصلی موفقیت‌آمیز را در لیگ برتر کشور سپری کرده و حتی به مرحله حذفی صعود کند.
هرچند وجود رقیبی بزرگ در مرحله حذفی باعث شد تا این تیم با سه شکست پیاپی از گردونه رقابت‌ها خارج شود، اما بنا بر انتظاراتی که وجود داشت، عملکرد سبز و سفیدپوشان شیرازی رضایت‌بخش بود.
هرچه بود، فصل برای نماینده شیراز به پایان رسید و لیموندیس به فصل استراحت رفت تا دوباره در اواسط تابستان سال جاری، کار خود را از سر بگیرد.
در خصوص فصلی که گذشت، با یکی از بازیکنان جوان لیموندیس گفت‌وگو کردیم.
محمدامین خسروی یکی از جوان‌ترین نفرات این تیم در این فصل بود که هرگاه به میدان آمد، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.
خسروی که متولد شهر ایلام در سال 1384 است، گفت: بسکتبال را از شهر خودم آغاز کردم و پس از یکی دو سال به تهران رفتم و عضو تیم مهرام شدم.
وی افزود‌: سابقه عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را دارم و تابستان سال گذشته زمانی که به تیم ملی ب دعوت شده بودم، با پیشنهاد باشگاه لیموندیس به شیراز آمدم.
بازیکن لیموندیس درباره فصل اول حضور این تیم در لیگ برتر گفت:  تیم ما شاکله جوانی داشت و بسیاری از بازیکنان 18 تا20 سال سن داشتند. البته در کنار بعضی بازیکنان باتجربه که خیلی به ما کمک کردند، توانستیم پیشرفت زیادی کنیم. به‌طور کلی سال خوبی برای جوانان بود و امیدواریم این روند در سال‌های بعد نیز ادامه داشته باشد.
خسروی ادامه داد: فکرش را نمی‌کردم که مردم شیراز تا این اندازه پیگیر و علاقه‌مند به بسکتبال باشند. از هواداران ممنونیم ‌که در بازی‌های خانگی کمک زیادی به ما کردند و امیدوارم شیراز
باز ‌هم در عرصه تیم‌داری وارد میدان شود تا شاهد حضور مردم علاقه‌مند این شهر در سالن‌های مسابقات باشیم.
وی از بازی با ذوب آهن اصفهان به عنوان ماندگارترین بازی فصل نام برد و گفت: در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته‌های پایانی، توانستیم تیم مدعی ذوب آهن را در زمینش شکست دهیم؛ اتفاقی که کمتر تیمی موفق به انجامش شده بود. همان پیروزی هم باعث شد تا بتوانیم به مرحله حذفی برسیم. آن بازی شخصیت تیمی بالای ما را نشان داد.
خسروی افزود: ما در مرحله حذفی مقابل تیم قهرمان چندسال اخیر یعنی شهرداری گرگان هم در بازی‌های دوم و سوم تا سه دقیقه آخر کاملاً پایاپای پیش رفتیم. حتی در جو فوق‌العاده گرگان، نمایش خوبی داشتیم، اما قدرت، تجربه آنها بود که به جوانی نفرات ما چیره شد. ضمن اینکه آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان هم مزید بر علت شد.
این بازیکن ایلامی در‌خصوص وضعیتش برای فصل آینده نیز ‌گفت: قرارداد من با لیموندیس یک‌ساله بود و در اصل بازیکن مهرام هستم و ممکن است با نظر باشگاه مهرام، به این تیم بر‌گردم.
بازیکن 19 ساله لیموندیس در‌ پایان گفت: لیموندیس، سکوی پرتاب بازیکنان جوان است. از کادر فنی تشکر می‌کنم که به بازیکنان جوان اعتماد کردند و توانستیم در‌ ‌لیگ برتر مقابل تیم‌های بزرگ به میدان برویم و امیدوارم در فصل دوم نتایج بهتری هم  کسب کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی