[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۰
  • دوره جدید

پانزدهمین جایگاه سوخت اصفهان تحت برند پالایشگاه قرار گرفت، روزنامه شیراز نوین

پانزدهمین جایگاه سوخت اصفهان تحت برند پالایشگاه قرار گرفت

 محبوبه عزیز- گروه خبر- اصفهان 
در مراسمی نمادین با حضور رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شاهین شهر، پانزدهمین جایگاه سوخت استان، به برند پالایشگاه اصفهان ملحق شد.
در آیین افتتاحیه پانزدهمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان که با حضور رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شاهین شهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان برگزار شد، مدیرعامل شرکت راتا ضمن قدردانی از رویکرد حرفه‌ای کارشناسان این شرکت، به مزایای برندینگ اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح در کشور می‌تواند ضمن کاهش تصدیگری دولت، ارتقای بهره‌وری عملکرد را در این حوزه به دنبال داشته، رضایتمندی تمامی ذی‌نفعان آن را افزایش دهد.
ابراهیم کاویانی‌پور افزود: هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بنزین در کشور که قادر به تولید سوخت با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا می‌باشد، از تمامی ظرفیت‌های خود برای تحقق اهداف عالیه طرح برندینگ استفاده خواهد کرد.
غلامرضا بهرامی، رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شاهین‌شهر نیز با حضور در این افتتاحیه، ضمن قدردانی از برگزاری مراسم و اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای بهینه طرح برندینگ، عنوان کرد: حسن سابقه پالایشگاه اصفهان، رغبت کافی را برای الحاق جایگاه‌ها به این برند ایجاد می‌کند. مسعود حاجی رحیمی، مدیر جایگاه سوخت مهستان نیز در این افتتاحیه از ورود به این طرح اظهار خرسندی نمود و اظهار امیدواری کرد این رویداد، آغاز تحولات مثبت برای جایگاه تحت مدیریت وی باشد. جایگاه مهستان، پانزدهمین جایگاه ملحق شده ذیل برند پالایشگاه اصفهان بوده و هدف‌گذاری شرکت راتا برای اجرای طرح برندینگ، الحاق 200 جایگاه سوخت مایع به برند پالایشگاه اصفهان تا پایان سال 1403 می‌باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی