[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برپایی مراسم بزرگداشت روز شهدای ورزشکار در شیراز، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با یکم اردیبهشت و سالروز تولد شهید ابراهیم هادی و روز شهدای ورزشکار در مراسمی با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس و دبیر ستاد کنگره شهدای استان فارس از خانواده شهدای ورزشکار تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در این مراسم که در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) شهر شیراز برگزار شد، ‌از خانواده معظم ۵ شهید ورزشکار دفاع مقدس و شهدای امنیت فراجای استان فارس با حضور مادران و همسران این شهدای والامقام تجلیل به عمل آمد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط پاسدار سید جواد اسدی، مدیریت نیروی انسانی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر آغاز گردید. سپس ورزشکاران و قهرمانان ورزش زورخانه‌ای با حرکات ورزش زورخانه‌ای با نوای دلنشین مرشد و زنگ زورخانه در مدح شهدای ورزشکار و قهرمانی شهدا ابیات دل‌نشینی را قرائت کرده و با حضور خانواده شهدا در کنار گود زورخانه یاد و خاطره شهدای ورزشکار را گرامی داشتند.
سردار سید رضا متولی از یادگاران دفاع مقدس با روایتگری دوران دفاع مقدس درباره زندگی و شهادت شهدایی که خانواده‌هایشان در مراسم حضور داشتند، خاطراتی بیان کرد.
در پایان این مراسم از خانواده ۳ تن از شهدای ورزشکار دوران دفاع مقدس و 2 خانواده شهید ورزشکار فراجای استان فارس تجلیل به عمل آمد.
در حاشیه این مراسم از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از سرهنگ شکرالله مسکویی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس، حاج کریم نام‌آور از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مدیر فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس و آقای سیروس خلیقی، خبرنگار ایرنا که در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت داشته‌اند تجلیل به عمل آمد. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، معاونان وی، معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس، دبیر ستاد کنگره شهدای استان فارس و مسئول تربیت بدنی فرماندهی استان فارس از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی