[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۰
  • دوره جدید

بُرد سرمایه‌گذاری با ایجاد صنایع تبدیلی ، روزنامه شیراز نوین

 فرزاد وثوقی- گروه خبر
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند، در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند. او گفت: تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در دستور کار این شرکت قرار گرفت و با رفع نواقص آن، این طرح آماده بهره‌برداری می‌شود.
سید مسعود عظیمی در بازدید میدانی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی فراشبند افزود: این طرح که عملیات اجرایی آن سال 1394 آغاز شده اما به علت برخی مشکلات نظیر تملک اراضی مسیر و تداخل حریم با شبکه متوسط، 9 سال به طول انجامیده، با اجرای طرح رفع مشکل حریم، آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی افزود: طرح رفع نواقص مشکل خط اختصاصی برق با پیش‌بینی افزون بر 2.5میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: با بهره‌برداری از خط اختصاصی 20 کیلوولت شهرک صنعتی فراشبند شاهد تأمین برق پایدار در این شهرک صنعتی خواهیم بود. 
وی در ادامه گفت:تاکنون 26 قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در این شهرک صنعتی منعقد شده که 3 واحد با اشتغال 20 نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری قرار دارد و 2 واحد تولیدی نیز در آستانه بهره‌برداری هستند.
عظیمی همچنین از برنامه این شرکت برای اجرای طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند، در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.
عظیمی همچنین از سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در این شهرک صنعتی برای ساخت ۳ واحد کارگاهی در فاز اول خبر داد و گفت: این واحدها تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.
او افزود: این ناحیه صنعتی دارای ۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳ هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه و تولید سبد مستقر در این شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی