[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

«سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری، روزنامه شیراز نوین

همزمان با سومین هفته اکران «سال گربه» پوستر جدید این فیلم با تصویری از بهرام افشاری رونمایی شد تا این بازیگر همچنان چهره‌ای پرکاری باشد.
به گزارش ایسنا، «سال گربه» در حالی با بازی بهرام افشاری از ۲۲ فروردین‌ماه اکران شد که بازیگر اصلی آن تمام سال گذشته با فیلم «فسیل» روی پرده سینماها بود و به رکوردی قابل توجه رسید.
افشاری این‌روزها نمایش 
«چه کسی جوجه تیغی را کشت؟» را هم با نویسندگی، کارگردانی و بازیگری خودش روی صحنه دارد. او همچنین فیلم «هفتاد سی» را نیز با بازی هوتن شکیبا کارگردانی کرده و آماده نمایش دارد و پیش‌بینی می‌شود که تا چند ماه آینده اکران شود.حالا، همزمان با آغاز هفته سوم اکران فیلم سینمایی «سال‌گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی پوستر جدید این فیلم نیز با طرحی از محمد روح‌الامین و تصویر بهرام افشاری منتشر شده است.
«سال گربه» پس از دو هفته اکران با ۴۰۸ هزار تماشاگر، بیش از ۲۲ میلیارد تومان فروخته است.
در «سال گربه»  بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، لادن ژاوه‌وند، مرتضی تقی‌زاده، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور و نیز علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد (حضور افتخاری) بازی کرده‌اند.
دیگر عوامل این فیلم عبارت‌اند ‌از: مجری طرح و مدیر تولید: سعید عطائیان، مدیر فیلم‌برداری: مسعود سلامی، تدوین: مرتضی سوری، صداگذار و میکس: علیرضا علویان، موسیقی: پیام آزادی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس: آرام موسوی، طراح جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده، طراح جلوه‌های میدانی: آرش آقابیک، جانشین تولید: شهرام شاهرخ، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سعید بیات، منشی صحنه: حمیرا نعمت‌اله، دستیار تهیه‌کننده: امیرعلی خانی، عکاس: اردلان معروفی، طراح لوگو و پوستر: محمد روح‌الامین، پخش: خانه فیلم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی