[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۴
  • دوره جدید

رؤیای سرمایه‌گذاری تعبیر شد، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
مدیریت شهری در دوازدهمین ایستگاه بازدیدهای نظارتی خود به شهرداری منطقه ۲ شیراز رسید. در بازدید نظارتی مدیریت شهری در شهرداری منطقه ۲ شیراز، مطابق سلسله‌بازدیدهای پیشین که با هدف تکریم ارباب‌رجوع، خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی انجام شد، میز خدمت مردمی، گفت‌وشنود با مدیران و کارکنان منطقه و جلسه‌ بررسی مسائل به‌منظور رفع موانع و پیشبرد امور انجام گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید نظارتی اظهار کرد: شهرداری منطقه ۲ ویژگی خاص خود را دارد و علاوه بر نقاط قوت بسیار زیاد که قابل مقایسه با سایر مناطق نیست، این منطقه مسائل و مشکلات ویژه‌ای دارد که این موضوعات به بافت فرسوده و قدیمی‌بودن آن برمی‌گردد. سید ابراهیم حسینی تصریح کرد: بخشی از این منطقه به‌عنوان شناسنامه شیراز است و ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد که در سایر مناطق نیست؛ از سوی دیگر، این منطقه بخش‌های فرهنگی نیز دارد و علاوه بر آن، یک‌سوم دانشگاه فرهنگیان در این منطقه قرار دارد. حسینی ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار منطقه و کارکنان و یاوران شورا این منطقه، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در دستور کار است، افق مناسبی را در این منطقه شاهد هستیم و امید است شاهد شکوفایی و پیشرفت در این منطقه باشیم؛ چراکه این منطقه مستعد بهترین ارائه خدمات است. شهردار کلان‌شهر شیراز نیز اظهار کرد: دوازدهمین مرحله بازدید از مناطق و برگزاری میز خدمت در شهرداری منطقه ۲ شیراز بود که این میز خدمت به اتفاق رئيس، ناظر و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و همکاران شهرداری در حوزه ستادی و برخی از معاونان در این منطقه برگزار شد. محمدحسن اسدی افزود: یکی از اهداف اصلی بازدید و سرکشی از مناطق برگزاری میز خدمت با حضور شهروندان مناطق است که شهروندان منطقه ۲ به جهت رفع مسائل و مشکلات خود تقاضای برگزاری میز خدمت و گفت‌وگو با مدیران شهری را داشتند.
نایب‌‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید تصریح کرد: در بازدیدهای انجام‌شده، استقبال بسیار خوبی از سوی مردم صورت گرفت و در این میز خدمت‌هایی که برگزار می‌شود، دیدار و گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با اعضای شورا و مدیران شهری فراهم می‌شود. محمدتقی تذروی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی، ارتباط چهره به چهره با مردم است و در موضوعاتی که نیاز است شهردار شیراز دستورات را مستقیم اعلام کند، این اقدام صورت می‌گیرد تا مشکلات شهروندان حل و فصل شود.
نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمند‌سازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: نخستین میز خدمت در سال جاری در منطقه ۲ برگزار شد. محمود صفایی ابراز امیدواری کرد: حضور شهردار شیراز و سایر مدیران شهرداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر منجر به کاهش، رفع مشکلات و مسائل مطرح‌شده از سوی شهروندان این منطقه شود. وی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات شهروندان در این میز خدمت رفع شد و برخی از مسائل دیگر مقرر شد در جلساتی که در شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برگزار می‌شود، پیگیری شود.
شهردار منطقه ۲ شیراز نیز در این بازدید نظارتی از دیدار چهره‌به‌چهره شهردار کلان‌شهر و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با مردم شریف این منطقه خبر داد. محمد مقدس‌زاده گفت: این بازدید منجر به تسهیل در تصمیم‌گیری‌های مثبت و تأثیرگذار در جهت احصای نیازهای مردم و ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در بین مردم شد. وی اظهار کرد: در شهرداری منطقه ۲ ظرفیت‌های مختلف فرهنگی، سرمایه‌گذاری، اقتصادی، عمرانی، خدمات شهری و زیست‌محیطی وجود دارد. شهردار منطقه ۲ شیراز با اشاره به ظرفیت مذهبی این منطقه بیان کرد: اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته که برای نخستین بار پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) طراحی، قرارداد آن منعقد شده و در حال اجراست. مقدس‌زاده با توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد: قراردادی به اعتبار ۱۴۰۰میلیارد تومان جهت اجرای پروژه بنکداران در نقطه‌ای کم‌برخوردار تعریف، طراحی و قرارداد منعقد شد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی