[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سوپرلیگ فوتسال زنان شکست نماینده فارس با ۹ گل! ، روزنامه شیراز نوین

هفته یازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان با ثبت اولین شکست پیکان و باخت دور از انتظار پالایش‌نفت به پایان رسید اما نماینده فارس هم با شکستی سنگین مقابل نماینده نطنز مواجه شد.
به گزارش فوتبال 360، 8 تیم شرکت‌کننده در مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان ‌ایران در هفته یازدهم ‌این رقابت‌ها شرکت کردند و با توجه به برنامه مسابقات انتظار می‌رفت یک هفته جذاب و مهیج دیگر در انتظار فوتسال زنان باشد، انتظاری که برآورده شد و البته نتایجی غیرمنتظره در تهران و صفادشت به‌ثبت رسید که هر چند صدرنشین جدول را تغییر نداد اما اولین باخت را در کارنامه آن‌ها به‌ثبت رساند!
تیم فوتسال زنان پیکان که از فصل گذشته لیگ برتر توانسته بود رکورد شکست‌ناپذیری را همراه خود به مسابقات سوپرلیگ بیاورد و شاگردان نیلوفر اردلان با ثبت 20 هفته شکست‌ناپذیری متوالی هفته گذشته توانستند صدرنشین سوپرلیگ شوند، در یازدهمین هفته ‌این تورنمنت باید در خانه مقابل نصر امید کرج قرار می‌گرفتند و برای تثبیت موقعیت صدرنشینی، راهی جز کسب پیروزی در مقابل پیکانی‌ها نبود.
خودروسازان نیمه نخست را با برتری یک‌گله به رختکن رفتند اما در نیمه دوم معادلات تغییر کرد و حملات نصر امید به‌ثمر نشست؛ به طوری‌که گل لحظه آخری نسا احدی پیش‌بینی‌ها درباره حفظ روند شکست‌ناپذیری پیکان را برهم زد و گلزنی احدی باعث شد تا نصر امید بتواند با ثبت یک برد غیرمنتظره در تهران، اولین باخت پیکان در فصل جدید مسابقات سوپرلیگ را رقم بزند.
تیم پالایش‌نفت آبادان هفته گذشته مقابل نصر امید کرج به تساوی رضایت داد و همین نتیجه تساوی صدر جدول را از شاگردان پریسا امامی‌زاده گرفت اما با‌ این‌حال نفتی‌ها امیدوار بودند که نصر امید بتواند در تهران ‌این ‌بار یقه پیکان را بگیرد و آن‌ها موفق شوند با عبور از سد رایزکو صفادشت بار دیگر به صدر جدول بازگردند اما شرایط کاملاً برخلاف تصور شاگردان امامی‌زاده پیش رفت.
رایزکویی‌ها که هفته گذشته با بُرد قاطع 11 بر 2 از سد پویندگان صنعت فجر شیراز گذشته بودند، ‌این‌ بار توانستند صاحب عنوان شگفتی‌ساز هفته شوند و 9 بر 3 تیم پالایش‌نفت را در هم کوبیدند تا هم نفتی‌ها نتوانند از لغزش پیکان برای بازگشت به صدر استفاده کنند و هم ‌اینکه یکی از شگفتی‌های بزرگ سوپرلیگ فوتسال زنان با رقم خوردن ‌این شکست سنگین به‌ثبت برسد.
مس رفسنجان در دیگر دیدار حساس هفته توانست با نتیجه 3 بر 2 ملی‌حفاری اهواز را شکست بدهد و در مصاف تیم‌های فوتسال زنان هیئت فوتبال نطنز و پویندگان صنعت فجر شیراز، نطنزی‌ها نمایشی فوق‌العاده از خود به جای گذاشتند و توانستند قعرنشین رقابت‌ها را با 9 گل شکست بدهند.
تیم فوتسال زنان پیکان با وجود قبول اولین شکست فصل، با 26 امتیاز صدرنشین رقابت‌ها باقی ماند. پالایش‌نفت آبادان با شکستی غیرمنتظره در صفادشت با 25 امتیاز بدون تغییر جایگاهش در رتبه دوم جدول ماند و نصر امید کرج در ادامه نتایج خوب خود توانست در جدول رده‌بندی 23 امتیازی شود تا شاگردان شریف فاصله خود تا صدر جدول را به 3 امتیاز کاهش بدهند!
هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان در شرایطی پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین تقابل هفته، تیم‌های فوتسال زنان پالایش‌نفت آبادان و پیکان تهران در آبادان باید به مصاف هم بروند و نصر امید کرج هم در خانه پذیرای مس رفسنجان خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی