[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۴
  • دوره جدید

حافظیه در تسخیر ستاره اسپانیایی ، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی- گروه ورزش
فجر با وجود برخورداری از حمایت کم‌نظیر تماشاگرانش، مقهور ستاره اسپانیایی سیرجانی‌ها شد و از جام حذفی کنار رفت. 
از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر دیروز یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۸ در میان استقبال گسترده تماشاگران شیرازی به مصاف هم رفتند. 
ترکیب فجر شهید سپاسی را احمد مهرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار تشکیل داده بودند و محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی‌خواه و اریک باگناما نیز از ابتدا در ترکیب تیم سیرجانی به میدان آمدند. 
حسین زمانی داور این مسابقه بود و مهدی شفیعی به‌همراه سجاد ایران‌پور او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.
اولین موقعیت بازی را فجر شهید سپاسی ایجاد کرد و در دهمین دقیقه بازی ضربه زمینی عباس بوعذار از پشت محوطه جریمه توسط محمدرضا اخباری مهار شد. 
اما اولین گل مسابقه را آبی‌پوشان گل‌گهر به ثمر رساندند. ارسال روبرتو تورس از جناح راست با ضربه سر سعید سحرخیزان همراه شد و توپ در میان غافلگیری احمد مهرابی، در دقیقه ۱۴ به تور دروازه میزبان چسبید. 
در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و فجر در دقیقه ۳۱ می‌توانست به گل تساوی دست پیدا کند، اما علی فتحی نتوانست از موقعیت خوبی که علی نجفی برایش مهیا کرده بود، استفاده کند و توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد. 
در نهایت پس از ۴ دقیقه وقت تلف‌شده، نیمه اول با یک گل به سود میهمان مسابقه به پایان رسید. 
در نیمه دوم فجر با فشار بیش از ۱٠هزار تماشاگر، سعی در جبران نتیجه داشت و در دقیقه ۶۷ به گلی رسید که مردود شد. ارسال حمید ملکی با ضربه بهنام برزای، کاپیتان گل‌گهر می‌توانست به یک گل به خودی تبدیل شود که محمدرضا اخباری به سختی توپ را دفع کرد. در برگشت محمدرضا فلاحیان بازیکن فجر با ضربه آرنج خود دروازه را گشود که داور به‌درستی این گل را مردود کرد و یک کارت زرد هم به فلاحیان نشان داد. 
این تصمیم داور البته با واکنش تماشاگران و پرتاب اشیا به زمین مواجه شد. 
گل‌گهر در دقیقه ۷۸ به گل دوم هم دست یافت. ارسال زمینی مهدی تیکدری‌نژاد از سمت راست با ضربه روبرتو تورس درون دروازه مهرابی قرار گرفت. 
در دقیقه ۸۶ تیم لیگ برتری تیر خلاص را به پیکر زردپوشان شیرازی شلیک کرد. پاس در عمق روبرتو تورس با ضربه مسعود زائر کاظمین به گوشه دروازه فجری‌ها چسبید تا تماشاگران شیرازی خیلی زودتر از سوت پایان، شروع به ترک ورزشگاه 
کنند. 
در نهایت با درخشش خیره‌کننده ستاره اسپانیایی گل‌گهر، فجر شهید سپاسی از راهیابی به یک‌چهارم نهایی جام حذفی بازماند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی