[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۰
  • دوره جدید

گام بلند مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) به سوی توسعه پایدار، روزنامه شیراز نوین

پروژه مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) بر مدار سازندگی قرار دارد.
آیین بازدید از پیشرفت‌های عمرانی پروژه مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) با حضور آیت‌الله علوی، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره مؤسسه خیریه حضرت رسول اعظم(ص)، مشاور عالی استاندار فارس، شهردار منطقه هفت کلان‌شهر شیراز و با حضور جمع گسترده‌ای از خیران و نیکوکاران حوزه سلامت در محل پروژه برگزار شد.
در این مراسم، آیت‌الله علوی از نیکوکاری و مشارکت در امور عام‌المنفعه به‌عنوان «باقیات‌الصالحات» یاد کرد و افزود: گسترش زیرساخت‌های درمانی در مناطق محروم اقدام شایسته تقدیری است که نیکوکاران حوزه سلامت به آن اهتمام دارند.
وی گفت: پروژه ساخت بیمارستان مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) با مشارکت خیران و به ویژه با مساعدت مرحومه پروین حسن شاهی و همسر گران‌قدر ایشان، آقای رحیم پور به بهره‌برداری خواهد رسید که حاصل عمر پرمایه خویش را برای ساخت این مجتمع درمانی اختصاص دادند.
آیت‌الله علوی با اشاره به آیه «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ» اظهار داشت: پروردگار متعال در قرآن کریم آیات متعددی را پیرامون پاداش نیکوکاران و محسنین آورده است.
او اظهار امیدواری کرد مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) به یکی از بهترین مراکز درمانی کشور تبدیل شود و پاسخگوی نیاز محرومان باشد.
در ادامه این مراسم، مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت رسول اعظم(ص) از نیکوکاران گران‌قدری که در اجرای این پروژه عام‌المنفعه مشارکت دارند، قدردانی کرد.
دکتر جواد شاه محمدی اظهار داشت: عملیات اجرایی مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) با هدف دسترسی عادلانه به خدمات بیمارستانی توسط دکتر ایمانیه، استاندار مردمی فارس و حمایت جمعی از خیران حوزه سلامت آغاز شد.
او با قدردانی از همراهی جناب آقای مهندس عبدالرحیم رحیم پور، جناب آقای مهندس فریدون فرقانی، جناب آقای دکتر کاووس یاری، مهندس یوسف یاری و سایر نیکوکارانی که در پیشبرد این پروژه درمانی مشارکت دارند، اظهار داشت: تاکنون 14هزار متر مربع از سازه این بیمارستان اجرا شده و عملیات اجرای سازه بیمارستان اجرا خواهد شد.
وی از مساعدت مرحومه پروین حسن شاهی به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: قرارداد قبلی مربوط به اجرای سازه پایان پذیرفته و قرارداد جدیدی به متراژ 20هزار متر مربع برای تکمیل کل سازه بیمارستان به مرحله اجرا درمی‌آید. این قرارداد از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده و بر مدار پیشرفت قرار دارد.
دکتر شاه محمدی همراهی‌های همیشگی جناب آقای دکتر شمس، مشاور عالی استاندار فارس را در راستای پیشبرد این پروژه مؤثر دانست و گفت: با بهره‌برداری از مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) پاسخگوی نیازهای درمانی همشهریان و شهرستان‌های هم‌جوار خواهیم بود.
در ادامه این مراسم، مشاور استاندار فارس حضور در این پروژه را مایه سربلندی دانست و از تمامی نیکوکاران و مسئولانی که در پیشرفت عمرانی مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) مشارکت داشته‌اند، قدردانی کرد.
ناصر شمس با اشاره به برخی از مشکلاتی که در راستای اجرای این طرح وجود داشت، گفت: بزرگانی در این پروژه عام‌المنفعه مشارکت دارند که به یک‌باره تمامی موجودی حساب خود را برای پیشرفت عمرانی بیمارستان هزینه کردند.
او از اهالی فرهیخته شیراز به‌عنوان سرآمد نیکوکاری یاد کرد و افزود: مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) زنده‌ترین پروژه خیرساز شیراز است که بدون هیچ شائبه‌ای در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار دارد.
دکتر شمس از عموم جامعه درخواست کرد تا با ارائه کمک‌های خرد و کلان در پیشبرد این پروژه درمانی سهیم شوند.
در ادامه این مراسم، مهندس عبدالرحیم رحیم پور، حضور در این پروژه عام‌المنفعه را سعادتی بزرگ برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم این پروژه کلان به همت خیران در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: با کمک پروردگار متعال شاهد گره‌گشایی از مشکلات هستیم و امیدواریم با همراهی نیکوکاران بتوانیم یکی از بهترین، مجهزترین و لوکس‌ترین مراکز درمانی کشور را در شیراز احداث کنیم.
فریدون فرقانی، یکی از نیکوکاران پروژه مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) است که در بخش دیالیز این مجموعه مشارکت خواهد داشت.
این صنعتگر برتر استان ابراز امیدواری کرد که این پروژه ماندگار به همت خیرین در آینده نزدیک به بهره‌برداری رسیده و نقش مؤثری در ارتقای سلامت جامعه ایفا کند.
او با تأکید بر این موضوع که حضور دکتر شاه محمدی به‌عنوان مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت رسول اعظم(ص) مایه اطمینان خاطر نیکوکاران است، افزود: امیدواریم این پروژه طی سه تا پنج سال آینده به بهره‌برداری برسد.
به گفته این نیکوکار برتر حوزه سلامت، پروژه مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) به سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
شهردار منطقه هفت شیراز یکی از مدعوین این مراسم بود که از حمایت مدیریت شهری به منظور پیشبرد پروژه مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) خبر داد.
علی امینی با قدردانی از مشارکت نیکوکاران در راستای اجرای این پروژه فاخر گفت: با بهره‌برداری از مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) شاهد رشد چشمگیر سرانه درمانی و بهداشت در منطقه شرق شیراز خواهیم بود.
او نقش این مجتمع درمانی را فرا استانی ارزیابی کرد و افزود: شهرداری شیراز با اهدای زمین، زمینه را برای مشارکت نیکوکاران فراهم آورده است.
شهردار منطقه هفت شیراز اضافه کرد: با بهره‌برداری از بزرگراه شهید استوار شاهد تسهیل دسترسی به مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) خواهیم بود.
مهندس یوسف یاری، عضو شرکت انبوه‌سازان ماهور از آمادگی این مجموعه برای پیشبرد پروژه مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) خبر داد.
وی افزود: مبلغ دویست میلیارد تومان برای ساخت مراحل مختلف پروژه مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) اختصاص می‌یابد.
دکتر کاووس یاری، نماینده شرکت انبوه‌سازان ماهور پارس شیراز از نگاه مثبت استاندار مردمی فارس و شهردار کلان‌شهر شیراز در پیشبرد این پروژه درمانی قدردانی کرد.
وی افزود: این مجتمع عظیم درمانی به همت نیکوکاران حوزه سلامت به بهره‌برداری خواهد رسید.
او راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی امامی راد را اقدامی مثبت و تأثیرگذار ارزیابی کرد و افزود: ارائه خدمت به اقشار کم‌برخوردار جامعه خدمت بزرگی است که در این مجموعه ارائه می‌شود و امیدواریم با بهره‌برداری از بیمارستان مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) شاهد ارتقای وضعیت سلامت در استان فارس باشیم. وی افزود: در فاز اول مبلغ دویست میلیارد تومان برای ساخت مجتمع خیریه درمانی حضرت رسول اعظم(ص) اختصاص خواهد یافت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی