[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عمران امیدآفرین است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری‌ها در پیشرفت عمرانی پیشران و پیشتاز هستند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، غلامعلی ترابی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه یک در جلسه تکریم و معارفه مسئول امور ارتباطات و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی جزو پرتلاش‌ترین و خدمتگزارترین عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم است. او بر وظیفه سنگین روابط عمومی در انعکاس خدمات مدیریت شهری تأکید و بیان کرد: انعکاس صحیح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و امیدآفرینی رسالتی سنگین برای روابط عمومی است.
رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین به سختی کار شهرداری‌ها در درآمدزایی و به نتیجه رساندن پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: شهرداری‌ها در درآمدزایی و پیشرفت عمرانی پیشران و پیشتاز هستند.
عبدالصالح رستم‌زاده شهردار منطقه یک شیراز نیز با اظهار توفیق برای مدیر قدیم و جدید ارتباطات این منطقه ابراز امیدواری کرد تا در خدمت‌رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشند. رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز در این جلسه با تصریح بر کلیدواژه «امیدآفرینی» به‌عنوان فرازی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و پیام چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این کلیدواژه مسیر را برای ما مشخص کرده و امروز هرجا ما نتوانسته‌ایم دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را تبیین کنیم، دچار تحریف و موجب سوءاستفاده توسط رسانه‌های معاند شده است‌. او با بیان اینکه عدم اطلاع‌رسانی صحیح از عملکرد و اقدامات صورت گرفته برای مردم فضا را برای سوءاستفاده رسانه‌های معاند فراهم می‌کند، به وظایف دوسویه روابط عمومی بین دستگاه خدمات‌رسان و مردم تأکید کرد. جاویدی در بخش پایانی سخنان خود به ارائه گزارشی از ادارات و مجموعه روابط عمومی ذیل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در راستای ارتباطات دوسویه مدیریت شهری و شهروندان و انعکاس صحیح خدمات به منظور امیدآفرینی در جامعه پرداخت. بنا بر این گزارش، در این جلسه از زحمات علی عابدینی تقدیر و محمدامین ناصری به عنوان مسئول امور ارتباطات و فرهنگی شهرداری منطقه یک شیراز 
معرفی شد. 
گفتنی است، علی عابدینی پیش از این به‌عنوان سرپرست روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز منصوب شده بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی