[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

تئوری اشتغال علیه مهاجرت ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: اگر به دنبال ترغیب و تشویق روستاییان برای ماندن در روستاها و مناطق محروم هستیم، باید به این مناطق توجه ویژه داشته باشیم و خدمات مختلفی در زمینه ایجاد اشتغال 
ارائه دهیم.
به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، محمدهادی ایمانیه، روز شنبه در آیین بهره برداری از پنج‌هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی اجتماع محور خُرد و خانگی در استان افزود: هرکجا که از سازندگی و کمک به فقرا سخن به میان می‌آید، حضور بسیج و بسیج سازندگی محسوس است و با تلاش و کوشش بسیار در جهت ایجاد امید در جامعه به ویژه در بین اقشار ضعیف گام برمی‌دارند.
او ادامه داد: نهادهای انقلابی که از سوی امام راحل(ره) بنیان گذاشته شده‌اند، در جهت کمک به فقرا و ضعفا با مجموعه‌های مختلف همراهی و همکاری دارند.
وی با اشاره به امضای قرارداد راه اندازی پنج‌هزار نیروگاه خورشیدی در مناطق محروم و روستاهای استان گفت: راه اندازی این نیروگاه‌ها در فارس علاوه بر کمک به ایجاد درآمد برای خانواده‌های ضعیف و نیازمند و کمک به ماندگاری روستاییان در روستاها، بخش کوچکی از مشکلات برق کشور را نیز برطرف می‌کند.
استاندار فارس گفت: با توجه به موقعیت استان فارس و وجود مناطق مستعد، سهم استان فارس به هفت‌هزار نیروگاه افزایش یابد.
ایمانیه افزود: بسیج سازندگی مانند همیشه در راستای کمک به اقشار ضعیف و اشتغال آنها به ویژه در مناطق روستایی فعالیت می‌کند.
در این مراسم تفاهم نامه ۶جانبه ایجاد پنج‌هزار نیروگاه خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۶هزار میلیارد ریال به امضای بسیج سازندگی، کمیته امداد، بهزیستی، توزیع برق شیراز، توزیع برق فارس و امور روستایی و شوراهای استانداری فارس رسید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی