[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رویارویی دوباره فغانی با CRV، روزنامه شیراز نوین

تیم داوری ایرانی حاضر در جام جهانی 2022 قطر باید امروز دوشنبه، دومین قضاوت خود در این رقابت‌ها را انجام بدهند.
به گزارش فوتبال 360، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال ایران به همراه همکارانش محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هفته گذشته رسماً کار خود را در جام جهانی 2022 قطر آغاز کردند و در دیدار حساس برزیل و صربستان حضور داشتند، مسابقه‌ای که با برتری 2 گله برزیل به پایان رسید و علیرضا فغانی و همکاران ایرانی‌اش توانستند عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند و کارشناسان داوری مطرح بین‌المللی عملکرد فغانی را مورد ستایش قرار دادند.
داور 44 ساله فوتبال ایران که از او به عنوان یکی از گزینه‌های قضاوت در فینال جام جهانی 2022 قطر یاد می‌شود، حالا باید خود را برای انجام دومین قضاوت در مرحله گروهی جام جهانی آماده کند. علیرضا فغانی که در آخرین مسابقه دور نخست مرحله گروهی مأموریت قضاوت در دیدار تیم‌های ملی برزیل و صربستان را عهده‌دار شده بود، حالا باید در آخرین تقابل دور دوم مرحله گروهی در یکی دیگر از مصاف‌های حساس جام 22 قضاوت کند.
فغانی به همراه محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی دیروز رسماً به عنوان تیم داوری مسابقه حساس تیم‌های ملی پرتغال و اروگوئه از سوی کمیته داوران فیفا ابلاغ دریافت کردند، مسابقه‌ای که امروز دوشنبه 7 آذرماه از ساعت 22:30 در ورزشگاه لوسیل دوحه برگزار می‌شود و پرتغالی‌ها می‌توانند با کسب پیروزی در این مسابقه راهی مرحله حذفی شوند و در نقطه مقابل، اروگوئه‌ای‌ها برای زنده نگه داشتن شانس صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی به میدان مسابقه خواهند آمد.
کریستیانو رونالدو، برونو فرناندز، داروین نونیز، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی چهره‌های سرشناس مسابقه دوشنبه‌شب هستند که در آن باید علیرضا فغانی به همراه 2 کمک ایرانی‌اش یعنی محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی قضاوت نمایند.
داور بین‌المللی فوتبال ایران تاکنون قضاوت برای تیم ملی پرتغال را تجربه کرده است، او در مصاف تیم‌های ملی پرتغال و شیلی در مرحله نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها در سال 2017 به عنوان داور اول فعالیت کرد و قضاوت خوبی را از خود به جای گذاشت. علیرضا فغانی همچنین به عنوان داور چهارم مصاف تیم‌های ملی اروگوئه و انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی 2014 فعالیت کرد و باید دید حالا در چالش جدید داوری‌اش چه عملکردی در مسابقه حساس پرتغال- اروگوئه خواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی