[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فعلا نتایج قابل قبول است پروانه خسروی : نیاز به زمین مناسب داریم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
نماینده شیراز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تا کنون نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده است. این رضایتمندی از آنجایی ایجاد می‌شود که همواره تیم‌های بانوان فارس در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال نتایج ضعیفی کسب می‌کنند و می‌توان حضور تیم ایساتیس کران فارس در بالاترین سطح رقابت‌های فوتبال بانوان کشور را تا اینجا مطلوب توصیف کرد، هر چند این تیم در هر دو بازی گذشته خود تن به شکست داده و ادامه این روند می‌تواند آن‌ها را به رتبه‌های پایین جدول برساند.
رقابت‌های این فصل از روز 29 مهرماه آغاز شد و ایساتیس کران با یک گل موفق به شکست میزبانش، کیان نیشابور شد. تنها گل این مسابقه را کیانا محمدی، مدافع حریف به ثمر رساند!
نماینده فارس در هفته دوم رقابت‌ها روز ششم آبان ماه در شیراز پذیرای زارع باتری سنندج بود و در پایان مقابل این تیم به تساوی یک یک رضایت داد. این بازی تا دقیقه 90 با گل فاطمه شبان در دقیقه 60 به سود نماینده کردستان در جریان بود اما در آخرین دقایق، راحیل جعفری گل زد تا نماینده فارس از یک شکست حتمی‌ نجات یابد.
در هفته سوم که 13 آبان‌ماه انجام شد، ایساتیس کران به دومین پیروزی پیاپی خارج از خانه دست یافت. این تیم در تهران میهمان بادرودِ پایتخت بود و با دو گل به برتری رسید. راحیل جعفری در دقیقه 33 و فاطمه جاویدان در دقیقه 44 گل‌های نماینده فارس را به ثمر رساندند تا ایساتیس در بین مدعیان بالانشین قرار بگیرد.
اما در هفته چهارم، ایساتیس کران مقابل یکی از مدعیان قهرمانی متحمل شکست سنگینی شد. در این مسابقه که روز 29 آبان‌ماه در ورزشگاه بعثت شیراز به انجام رسید، نماینده فارس مقابل بانوان سپاهان صف آرایی کرد که این مسابقه با نتیجه قاطع 5 بر یک به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. ملیکا محمدی، ثنا صادقی، میترا نظری و فاطمه مردانی زننده گل‌های سپاهان بودند.
ایساتیس روز شنبه همین هفته هم در شیراز پذیرای ملوان بندرانزلی بود و در پایان با یک گل، تن به شکست خانگی دیگری داد. فهیمه ارزانی در دقیقه 9 تک گل قوهای سپید را به ثمر رساند تا نماینده فارس برای اولین بار در این فصل به میانه پایین جدول سقوط کند.
پروانه کران خسروی سرمربی ایساتیس کران درباره وضعیت تیمش گفت: تیم ما متشکل از تعدادی بازیکنان با تجربه و بیشتر بازیکنان جوان است و از مسئولان خواهش می‌کنیم این تیم را حمایت کنند. ما مشکل جدی زمین داریم و با ادامه این روند به مشکل می‌خوریم.
در جدول رده بندی تیم شهرداری سیرجان با 13 امتیاز صدرنشین است، خاتون بم با همین مقدار امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد، سپاهان و ملوان با 12 امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.  پالایش گاز ایلام و ایساتیس کران فارس با 7 امتیاز پنجم و ششم هستند و تیم‌های پیکان البرز، کیان نیشابور، زارع باتری سنندج و بادرود تهران در رتبه‌های هفتم تا دهم قرار دارند.
نماینده فارس در هفته ششم رقابت‌ها روز جمعه همین هفته در کرج به مصاف پیکان می‌رود، سپس روز هجدهم آذرماه در شیراز میزبان شهرداری سیرجان است، 25 آذر در بم به مصاف خاتون خواهد رفت و دوم دی ماه در شیراز میزبان پالایش گاز ایلام خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی