[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حریق زیتون با سرعت عمل آتش‌نشانان مهار شد، روزنامه شیراز نوین

آتش‌پاد قانع از اطفای به‌موقع حریق در مجتمع تجاری زیتون واقع در چهارراه پانزده خرداد خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، آتش‌پاد محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، با اعلام خبر آتش‌سوزی در طبقه اول این مجتمع درباره جزئيات حادثه ابراز داشت: ساعت ۱۶:۵۷ روز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ یک مورد آتش‌سوزی در قسمت تجاری این مجتمع و در طبقه اول، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان از سه ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز با اشاره به حضور سه‌دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: محل حادثه مجتمع بلندمرتبه‌ای است که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارد و با توجه به باز بودن مغازه‌ها و حضور شهروندان در محل، در صورت عدم حضور به‌موقع و کنترل حریق، حادثه‌ای گسترده پیش‌بینی می‌شد. وی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در مجتمع به دو گروه تقسیم شدند و ضمن خارج کردن شهروندان از محل، عملیات جست‌وجوی منبع انتشار دود و آتش آغاز شد و مشخص گردید این آتش‌سوزی از قسمت انباری یک مغازه پوشاک رخ داده است.
به گفته آتش‌پاد قانع، این حریق منجر به متصاعد شدن دود شده بود که در مدت زمانی کوتاه با مدیریت دقیق تیم اطفایی کنترل و کاملاً 
اطفا گردید.
رئیس سازمان آتش‌نشانی افزود: در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش‌نشانان پس از اطفای حریق و عدم سرایت شعله‌ها به مغازه‌های هم‌جوار، همچنین جلوگیری از گسترش شعله‌ها در محل وقوع حادثه، وارد مرحله ایمن‌سازی و لکه‌گیری شدند. آتش‌پاد قانع تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است و در مجتمع مذکور خطر به‌طور کامل رفع شده و ایمن‌سازی لازم انجام گرفته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی