[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ساختارسازی پدافند غیرعامل، روزنامه شیراز نوین

در سومین همایش پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر کشور تقدیر شد.
در این مراسم که با حضور دکتر رسولیان معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سردار محسن ساسانی جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور برگزار شد، از دستگاه‌های برتر کشور تقدیر گردید.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، در این نشست گزارشی از اقدامات پدافندی در شهرک‌های صنعتی کشور ارائه و از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز به عنوان دستگاه برتر در کشور تجلیل و لوح تقدیر به سید مصطفی هاشمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اهدا شد.
سید مصطفی هاشمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس میزان اثرگذاری فشارها به مردم را به‌عنوان شاخص دشمن برای کارآمدی و مؤثر بودن نوع تهدیدات دانست و گفت: با این رویکرد، دشمن در تلاش است زیرساخت‌های حیاتی را هدف حملات خود قرار دهد تا با از کارافتادن آن‌ها و اختلال در خدمت رسانی به مردم، زمینه نارضایتی فراهم شود. هاشمی حفظ کارکردها و تداوم کار شهرک‌های صنعتی مواقع بحران را یکی از اهداف مهم پدافند غیرعامل دانست و اضافه کرد: نمونه بارز این تداوم کارکرد را در بحران کرونا شاهد بودیم که فعالیت‌های صنعتی ما ادامه یافت و خدمت رسانی به مردم متوقف نشد. این نشان داد که زیرساخت‌های بهداشت فردی، حرفه‌ای و کارگاهی در بخش صنعت عملکرد موفقی داشتند. این رویکرد بهداشت‌محور با توجه به اینکه کرونا فعلاً واکسن و دارو ندارد، باید به‌عنوان راهبرد پیشگیرانه تقویت شود. وی با بیان اینکه راهبرد این سازمان در حوزه شهرک‌های صنعتی در درجه اول ساختارسازی پدافند غیرعامل است، گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده، ولی نیازمند تکمیل و توسعه است. رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اعلام آمادگی برای اجرای دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل در بخش صنعت، از شناسایی واحدهای تولیدی ریسک پذیر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد. هاشمی افزود: نقاط کلیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس به جدیت مورد بررسی قرار دارد که الزامات پدافند غیرعامل باید در آن‌ها مورد توجه 
قرار گیرد.
وی با تأکید بر ضرورت انجام برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از ابتدای سال تاکنون فعالیت‌هایی در حوزه اجرای برنامه‌ها، مانورها و دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل داشته است که در نیمه دوم سال جاری و سال 1402 نیز تداوم 
خواهد داشت. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی